Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#9712
Dus nu geef ik Mozes geen Rydamil meer, :-/ :-/ ben echt een beetje bang geworden :o :o :o, ga op zoek na een goed alternatief ;D ;D

Bedankt voor jullie goede raadslagen!! ;D ;D
(als ik jullie toch niet had))
Door Paul_Barte
#9713
Dus nu geef ik Mozes geen Rydamil meer, :-/ :-/ ben echt een beetje bang geworden :o :o :o, ga op zoek na een goed alternatief ;D ;D

Bedankt voor jullie goede raadslagen!! ;D ;D
(als ik jullie toch niet had))
Metacam misschien???
Door ine
#9714
Hoi allebei,

Ook met metacam hebben sommige honden problemen, gelukkig heb ik het mijn honden kunnen geven op het moment, dat ze het nodig hadden, en dus geen problemen gehad!

Op langere termijn, kunnen ook bij metacam maag- en darmproblemen optreden!

Onze Dikkie heeft het op het laatst in een flinke dosis gekregen, maar alleen, omdat ik wist, dat er niets anders meer was voor hem. Het heeft zijn laatste weken alleen maar draagbaar gemaakt!

Er zijn homeopathische middelen om artroseproblemen bij honden te verbeteren, maar ik weet geen namen!

Hier zou Tannetje of Lizzy misschien op kunnen antwoorden!!

Paul, ik begrijp even jouw reactie niet!! :-/
Door Lizzy
#9715
Er zijn ook homeopathische middelen voor artrose. Alleen is het dan wel belangrijk dat een hom. DA of therapeut meer informatie krijgt over jouw hond. Misschien dus geen gek idee om eens een bezoek af te leggen aan een homeopathisch of holistisch DA?

Groetjes, Lizzy
Door senadance
#9716
Ja Lizzy,

een goed idee, weet jij een goeie ?? geen weg te ver voor mijn Labby
Het gaat op het moment trouwens uitstekend met hem.

groetjes SENA
Er zijn ook homeopathische middelen voor artrose. Alleen is het dan wel belangrijk dat een hom. DA of therapeut meer informatie krijgt over jouw hond. Misschien dus geen gek idee om eens een bezoek af te leggen aan een homeopathisch of holistisch DA?

Groetjes, Lizzy
Door senadance
#9718
Waar kan ik haar bereiken Tannetje de Koning,
heb ik geloof ik al eens een keer bij jullie gelezen die naam

SENAlink=board=70000;num=1064847309;start=0#6 date=09/30/03 om 12:27:11]Tannetje de Koning ??? Das een hele goeie holistisch DA..[/quote]
Laatst gewijzigd door senadance op di 30 sep 2003, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door senadance
#9720
Hallo Ine,

ja metacam ken ik,

mijn vorige hond heeft dit ook als laatste middel gehad, werkte enorm op darmen en maag.
Toen dit niet meer hielp, diarree en maagbloedingen,

heb ik zijn leven nog een goeie 2 tot 3 maanden dragelijk kunnen maken door hem prednison te geven , ja inderdaad als laatste middel, hij begon met 5 miligram,(was een zware Rottweiler)en eindigde met 15 miligram. Tot het bij hem en bij ons over was en we eigenlijk op het juiste moment afscheid van hem hebben genomen.
Het is een van de laatste redmiddelen vindt ik.
Hoi allebei,

Ook met metacam hebben sommige honden problemen, gelukkig heb ik het mijn honden kunnen geven op het moment, dat ze het nodig hadden, en dus geen problemen gehad!

Op langere termijn, kunnen ook bij metacam maag- en darmproblemen optreden!

Onze Dikkie heeft het op het laatst in een flinke dosis gekregen, maar alleen, omdat ik wist, dat er niets anders meer was voor hem. Het heeft zijn laatste weken alleen maar draagbaar gemaakt!

Er zijn homeopathische middelen om artroseproblemen bij honden te verbeteren, maar ik weet geen namen!

Hier zou Tannetje of Lizzy misschien op kunnen antwoorden!!

Paul, ik begrijp even jouw reactie niet!! :-/
Laatst gewijzigd door senadance op di 30 sep 2003, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door avalon
#9721
acproh dynam ter ondersteuning bij chronische gewrichtsklachten. Ik weet niet of het werkt, maar kom er regelmatig een advertentie van tegen, Van jetty van der hulst. Het tel.nr voor de verkoopadressen 070-392 36 93.
Door jeanne
#9722
acproh dynam ter ondersteuning bij chronische gewrichtsklachten. Ik weet niet of het werkt, maar kom er regelmatig een advertentie van tegen, Van jetty van der hulst. Het tel.nr voor de verkoopadressen 070-392 36 93.
Dat is toch op basis van glucosamine (als ik het goed schrijf) er is daarvan ook een goedkopere uitvoering, ga ik ff uitzoeken...............
Door Paul_Barte
#9723
Dat is toch op basis van glucosamine (als ik het goed schrijf) er is daarvan ook een goedkopere uitvoering, ga ik ff uitzoeken...............
Denk dat ALLE uitvoeringen goedkoper zijn Jeanne  ;D

Kijk eens bij de Etos: glucosamine en chondroitine
Door jeanne
#9724

Denk dat ALLE uitvoeringen goedkoper zijn Jeanne  ;D

Kijk eens bij de Etos: glucosamine en chondroitine
Ja, weet ik Paulus. Maar ik wil altijd alles precies weten he? ;)
Kippenekjes waren overheerlijk, hapt zo lekker weg, zei Freule :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door