Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#9695
Hallo !!

Nou mijn poppetje had kou gevat na een wandeling waarbij mijn vriend en ik ons richtingsgevoel ietwat verloren waren. Wij gingen een route lopen in Wassenaar door de duinen en het bos. Zijn we verdwaald.....In plaats van een uur of anderhalf te wandelen zijn het er 3 geworden. Jeetje wat is dat een rotend door het zand....Nou we hebben drie uur lang door de stromende regen gewandeld en Balou met haar dun huidje en vachtje trok het dachten we wel redelijk. Niet dus.Dat was zondag en maandag avond begon ze te kuchen, maar we dachten : het zal wel.  De volgende dach kuchte ze behoorlijk en er kwam ook iedere keer een sloot slijm uit. Uiteraard altijd boven het bed of op het kleed :( Nou wij tussistin en dennenknoppensiroop erin gegoten, maar het ging niet veel beter. De volgende ochtend idem al kuchte ze al wat minder. Toen bedacht ik me dat ik colloidaal zilver in huis had. Nou toen heb ik daar een theelepeltje van in d'r snufferd gegoten. Een uur of twee daarna kuchte ze stukken minder en toen heb ik nog  een theelepeltje er in gegoten en sindsdien kucht ze helemaal niet meer... ???
Ik ben stom verbaasd. Is dat nou echt door het colloidaal zilver of, slaat mijn verbeelding op hol....Ik weet het niet meer. Feit is ze kucht niet meer. Ze is alleen nog een beetje verkouden.

groetjes Helen
Door Helen
#9696
O, oeps, te veel zeg je? Wat kan dat tot gevolg hebben? Ik heb het uit een bekertje gegeven. Wat voor effect heeft het als je het uit een metalen lepeltje geeft. Binden de zilverdeeltjes zich daar dan aan of zo?

groetjes Helen
Laatst gewijzigd door Helen op wo 01 okt 2003, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
#9697
Gelukkig, even teruggelezen. Voor toxisch effect heb je echt hele grote hoeveelheden nodig. Mmm met olieen ben ik ook al zo gul, toch eens op letten ;D  ;D  ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door