Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ellen44
#969044
Hallo allemaal....

Ik heb jullie al meerdere malen om tips gevraagd, maar dit keer wil ik zomaar even wat vertellen

Alhoewel ik heel erg heb getwijfeld of ik onze pup nou wel of niet op kvv/barf zou laten overstappen..kan ik jullie vertellen dat ik blij ben dat ik dit wel heb gedaan

Onze bordeaux dog pup(nu vier en een halve maand) Jake is een prachtexemplaar aan het worden.
Zijn vacht is prachtig.....hij groeit gelijkmatig......hij is vrolijk....maar vooral....GROOT!!!!

Hij is een superbarfer en vind alles werkelijk zalig!!

Bedankt dat jullie me zoveel tips hebben gegeven....dit is nou het resultaat...een gezonde vrolijke pup!

Als ik weet hoe ik hier foto's kan plaatsen dan kunnen jullie hem allemaal eens zien!!

Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes Ellen ;)
Door Laura2004
#969062
Dit zijn nog eens leuke berichten. Wat fijn dat het bevalt (ik had ook niet anders verwacht hoor  ;) )!

Ik ben benieuwd naar de foto's, als het niet lukt mag je ze mij wel mailen, dan kan ik een foto voor je plaatsen hier  ;)
Door Lizzy
#969123
Dit zijn echt leuke berichten om te lezen! Dank je wel voor het plaatsen ervan :-*. Ben superbenieuwd naar foto's van Jake!
Door Mevroi Kruim
#969358
Hartstikke goed joh! En fijn dat je dit ff bericht.
Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!
Door Ellen44
#969599
kom maar op met het adres waar ik de foto's heen kan sturen.....


groetjes Ellen
Door Laura2004
#969606
Ellen44 schreef: kom maar op met het adres waar ik de foto's heen kan sturen.....


groetjes Ellen
Je hebt een pb-tje  :D
Door *Nicole*
#969680
het is een prachtige pup;)
ik had al foto's gezien mooi hoor ellen!

Had je nog smuldier bij de jumbo gehaald?

groetjes NIcole
Door Laura2004
#969758
Hier, zoals beloofd foto's van een tevreden Jake  ;) Hij is erg leuk  :smitten: :smitten:

Afbeelding

Afbeelding
Door Ellen44
#969810
Wat een heerlijk dier he.....

Ik probeer de andere foto's van het hele span ook hier te krijgen....kunnen jullie eens zien wat ik voor kanjers in huis heb hahahaha

Ja nicole....ik heb alweer besteld...die Jake eet als een bootwerker...terwijl hij eerst niet wou eten. Nu met Barf/kvv eet hij als de beste....

;D ;D ;D
Door *Nicole*
#969812
Super toch
als ik het een keer mee moet nemen moet je het zeggen hoor
kom volgende week toch veel in almere
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door