Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Alies
#96948
Hallo,

Ik ben al een hele tijd niet meer op dit forum geweest maar ik heb even een vraag;

Wij gaan over 8 weken op vakantie naar Frankrijk. Wij geven onze hond al een hele tijd Energique. Maar we kunnen niet zoveel meenemen omdat we daar geen vriezer hebben. Ik wil haar absoluut geen brokken geven en mijn ouders willen dat ook niet ( jaja ik heb ze eindelijk zover :P) Kunnen we misschien bter blikvlees kopen voor die drie weekjes? Want mijn moeder wil ook niet elke dag koken want dat is zo'n gedoe op zo'n campingfornuisje

Wat vinden jullie?

groetjes Alies
Gebruikersavatar
Door Angelique
#96949
Dan nog liever brokken dan blik als het moet.

In frankrijk schijn je vrij makkelijk aan vleespakketten voor de hond t ekunnen komen bij slagerijen.

In jouw geval zou ik voor nood en de eerste dag(en) wat brokkies of ingevroren vlees meenemen en dan daar bij de slager het een en ander inslaan.
Door Alies
#96950
Dat is juist het probleem want dat willen mijn ouders niet. Is er geen hondenvlees te koop in Frankrijk?
Door Alies
#96953
Want pedigree heeft nu ook een nieuwe versie van blikvoer En onze hond lust geen brokken



Naast de huidige PEDIGREE® blikvoeding in paté introduceert PEDIGREE® in juni een nieuw concept in blikvoeding: PEDIGREE® Home Style™. Dit product bevat fijne stukjes vers vlees, groenten en pasta. Het is extra smakelijk door de speciale textuur: u kunt de ingredienten zien, zodat het lijkt of u het zelf hebt bereid.

PEDIGREE® Home Style™ is verkrijgbaar in twee smaken:
- Lam, Groenten en Pasta
- Kip en Groenten


Bijzonder aan deze nieuwe vorm van blikvoeding is:

1.Heerlijke smaak

2.Prachtige uitstraling

3.Nieuwe textuur

Zodat het net zo lekker is als wanneer u het zelf voor uw hond zou klaarmaken en het bevat alle ingrediënten die uw hond in zijn dagelijkse voeding nodig heeft.


PEDIGREE® Home Style™ variëteiten zijn duidelijk herkenbaar aan de vermelding op de wikkel en vanaf medio mei verkrijgbaar in de Supermarkt, Dierenspeciaalzaak en Tuincentra die diervoeding verkopen. PEDIGREE® Home Style™ zit in de vertrouwde blikken van 400g en 800g en is even duur als de huidige PEDIGREE® Blikvoeding.
Laatst gewijzigd door Alies op zo 16 mei 2004, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
#96962
Daarnaast zal het ongetwijfeld bestaan uit 80% water, gekookt varkensvlees, BHA, BHT of ondere conserveringsmiddelen, is alles zo doodgekookt als de pest en even grote rotzooi als hetgeen ze reeds eerder verkochten.......dan nog liever een goede brok.

Waarom niet zelf iets klaarmaken in de vakantie....ook al is het niet compleet je hond gaat echt niet dood van 3 weken niet geheel compleet.
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op zo 16 mei 2004, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Alies
#96964
Maar onze hond kan niet tegen brokken en ze lust het niet dus dat kan sowieso niet.


Zelf koken is wel een heel gedoe op zo'n klein fornuisje want het duurt ontzettend lang.
Door Timmy
#96965
Kheb er geen ervaring mee (in Frankrijk koop ik gewoon bot met vlees voor Tim), maar zou Naturediet niks zijn dan? Niet helemaal versvlees, maar het lijkt me ook niet zo ongezond als brok of blik... en toch goed mee te nemen. Maar zoals ik al zei, ik heb geen ervaring met het produkt. Had op de vakbeurs een proefpakje gekregen, maar durfde het niet aan bij Tim; bang voor een aanval, dus ik heb het weggegeven.

Gr.
Linda
Door Marion
#96973

Zelf koken is wel een heel gedoe op zo'n klein fornuisje want het duurt ontzettend lang.
de bedoeling van BARF is dat je alles RAUW geeft, dus ik snap het probleem niet ???
Door casangio
#97215
Hoi,hoi

Overal zijn er slagers, dus ook in Frankrijk dat wil zeggen dat je ook vlees voor de hond bij de slager kunt kopen en dat hij zelfs bereid zal zijn om botten te geven als je het hem uitlegt waarvoor het is.
Bovendien denk ik dat je bij de supermarkt veel meer divers gevogelte kunt kopen dan hier in Nederland, zelfs in Belgie is er al veel meer keus wat dat betreft zoals, kwartels, hele kippen, duiven, en ga zo maar door, ook hebben ze er konijnen liggen, dus is Frankrijk zal je vast nog meer keus hebben daar.
Heel veel vakantieplezier en denk aan de gevaarlijke teken.

groetjes, alma
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door