Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#966403
Stond ik vanochtend met mijn duffe kop het eten te bereiden en omdat zwarte tut nog maar weinig eet, dacht ik, doe haar maar vis uit een blikkie. Blikje Sardien en één met tonijn. Komt ze terug, rode bek, was het dus tonijn in tomatensaus. Kan het kwaad? Hond is 35 kilo, in zo'n blikje zit 100 gram. Heb nog wat blikjes staan, kan ik die opvoeren? Af en toe eens één? Ik moet ze zelf nl. niet, zo in tomaat.

Grote bruine was ook een muts. Bakje nog helemaal vol, kon ze de visfilet niet stuk krijgen, dus maar geholpen.

Kleine beerin had drie zalmforellen, helemaal heel, hap, slik, weg 5 euro.
Door Femke
#966425
sommige honden kunnen niet goed tegen tomaten (kunnen ze huiduitslag van krijgen) maar verder denk ik dat het voor een keertje niet al te veel kwaad kan.
Mocht je hond huidklachten krijgen dan weet je waar het vandaan zou kunnen komen.
Door Lizzy
#967762
Hier vinden ze sardien in tomtatensaus lekker ;D

Ik zou trouwens beslist niet te vaak tonijn geven. Eens per maand lijkt me echt het matje. Er zit veel kwik in tonijn. Sardien, makreel en zalm zijn een beter alternatief.
Door Tanna
#967805
Mijn hond is niet zo'n enthousiaste viseter. Ze krijgt meestal een blikje sardientjes of haring in tomatensaus. Maar ik haal dan de vis eruit, ze krijgt niet al die tomatensaus. En ze smult ervan!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door