Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Annemarie Rouw
#963826
Hoe is de mening, zo in het algemeen, over KIVO? ik voer nu Carnibest maar ik zie, met 3 honden, hoe langer hoe meer tegen de prijs op. Van Smuldier vind ik het een beetje jammer dat ze geen gemalen bot als calciumbron geven. Ik heb onlangs wat KIVO gehad en ze eten het wel heel graag. Toch heb ik ook wel eens negatieve geluiden gehoord.

Graag jullie mening.
Door audier
#963829
Ik vind het prima spul.....voordat ze hier barften aten ze ook alle 4 kivo en ik vind dat er niks mis mee is. Plus dat het nog eens een keer niet duur is. Hier ook carnibest gevoerd maar daar konden er 2 niet tegen...die gingen er van aan de race...ik zou zeggen....probeer het een tijdje en kijk hoe ze het doen...
Door Cindy de Wolf
#963840
Ik ben er niet tevreden over. Ik heb vorig jaar 50kg gehaald en ze aten het hier met lange tanden. Kregen allemaal rode uitslag en jeuk. Dus voor mij niet voor herhaling vatbaat. Maar er zijn ook genoeg mensen die er wel tevreden over zijn. Het is een kwesties van uitproberen. Zo heb ik 1 hond die walgt van Rodi. Meestal geef ik CB/Bibi of Bandit.
Door lightning
#963886
hier ook te vreden over kivo. iedereen vind wel een kvv of zo iets niet goed. over iedere soort hoor ik wel slechte geluiden. gewoon kijken hoe je honden het erop doen ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#965677
Wij en onze hondjes zijn er tevreden over. We geven hoofdzakelijk kivo. Ze vinden het nog steeds heerlijk.
En ook nog nooit vacht/huidproblemen oid gehad.
Maci vind alles best als het maar eetbaar is, en moet zeggen dat Kaio zelf bv juist duck minder vindt en energique heeft hij wel es laten staan. Carnibest en smuldier gaan er bij hem wel in. Tja smaken verschillen nu eenmaal.
Door marsieyenna
#965803
Mijn honden krijgen in de vacantie  weleens kivo in combinatie met gemakkelijke barf producten,
ze vinden het hier lekker en de ontlasting is er goed van.

Marijke
Door Janne
#966162
Hier kregen ze eerst ook alleen carnibest, later met herby erbij maar nu heb ik ook kivo gehaald ze vinden het heerlijk, let wel op dat je compleet en niet compleet varianten hebben de kip en vis compleet vinden ze hier heerlijk...
Door Bullmastiff gek
#966322
Hier ook goede ervaringen met de Kivo!
De visvariant vinden ze hier ook lekker,, en inderdaad hele goede ontlasting.
Mack weegt 65 kilo en heeft een hooguit tweemaal per dag twee hele kleine keutels. ;)

Mijn kleine hondje krijgt Smul,, hij eet al bijna vijf jaar niks anders, en die heeft meer ontlasting dan Mack.
En Quierro weegt maar vijf kilo.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door