Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#965176
Mijn hond heeft zojuist tijdens de wandeling (meneer was ineens spoorloos) uit de bosjes bij het water, aan een rotte vis staan vreten. Omdat ik hem gedurende een korte tijd kwijt was, weet ik niet hoeveel hij van de vis heeft gegeten. Hij kwam er ineens triomfantelijk mee uit de struiken te voorschijn. Hij liet gelukkig direct los, nadat ik erbij was, maar hij stinkt enorm nu uit zijn muil. Moet ik hier iets aan doen? Zout geven of de DA bellen? Ik ben hier tamelijk onbekend mee. Graag jullie hulp.
#965220
Oh wat erg! Hier is het trouwens de hele week al raak met rotte vis. Ik woon vlak aan het water en er wordt hier veel gevist. Maar de vissers gooien de vissen dood op de kant. Dus heeft mijn hond er ook al in liggen rollen, afgelopen week. En hij was niet de enige. Getver de getver. Wat zijn het ook schatjes he?
#966934
Onze hond ook. die eet nu denk ik pas 1 maand rauw dus ik d8 nou dat wordt feest die is er echt nog niet aan gewend. Die rotte vis was gewoon zwart van het rotten. Hij heeft heel snel diarree en wat denk je?  helemaal niks van die vieze vis  :) Ik was dus wel even heel erg blij.
Die vissen lopen (zwemmen) nu allemaal te paaien en dan komen ze vaak op het land terrecht..... pfff bij ons dus ook veel. wat een lucht als je er langs loopt.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door