Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Eliasnarda
#964805
Ben er nog niet helemaal in thuis maar mijn vraag is.
Kan dit:gecastreede reu 20 maanden rond de 50 kilo:Als ik van zijn en haar lichaamsgewicht uit ga kom ik voor de reu uit op 1000gr Carnibest en voor het teefje op 800gr Carnibest.En dan min 2 % omdat ze beide geholpen zijn. ::)

500grCarnibest
240grLamshart./ of paardenbiefstuk
150gr Kippevleugel./of vis
  70gr Biogarde
______
960gr

Gesteriliseerde teef 32 maanden om en nabij de 40 kg.
500grCarnibest .
135grLamshart/of paardenbiefstuk.
100grKippevleugel./of vis
  50gr Biogarde.
________
785gr
Laatst gewijzigd door Eliasnarda op za 10 mei 2008, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#964881
Lijkt me prima. De hoeveelheid die je geeft moet de praktijk uitwijzen of het genoeg of teveel, of te weinig is.
Door Femke
#964975
Wissel je de smaakjes CB wel wat af, zodat ze tenminste een paar verschilldende diersoorten krijgen? Anders vind ik het wel wat eenzijdig...
Door Eliasnarda
#965462
[quote="Femke"]
Wissel je de smaakjes CB wel wat af, zodat ze tenminste een paar verschilldende diersoorten krijgen? Anders vind ik het wel wat eenzijdig...
[/quote]

CB wissel ik niet af daar doen ze het perfect op.
Door keetje
#965502
[quote="Femke"]
Wissel je de smaakjes CB wel wat af, zodat ze tenminste een paar verschilldende diersoorten krijgen? Anders vind ik het wel wat eenzijdig...
[/quote]

[quote="Eliasnarda"]
CB wissel ik niet af daar doen ze het perfect op.
[/quote]

Ik denk dat Femke bedoelt: de smaken CB niet de CB met andere KVV soorten. ;)
Laatst gewijzigd door keetje op zo 11 mei 2008, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eliasnarda
#965545
[quote="keetje"]
Ik denk dat Femke bedoelt: de smaken CB niet de CB met andere KVV soorten. ;)
[/quote]

Ja verschillende soorten van de CB maar die wissel ik niet. ;)
Het vlees/gevogelte ect wat ik geef buiten de CB neem ik zoveel mogelijk wat niet in de CB zit.
Laatst gewijzigd door Eliasnarda op zo 11 mei 2008, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door