Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Cat
#964176
Ik dacht mijn kat eens te verwennen met verschillende soorten Carnibest te bestellen. Ze eet namelijk altijd alleen maar Lam-mix. Ik had flink wat ingekocht, maar helaas, ze vreet het niet. Nu zit ik met 15 kilo Carnibest vlees-mix en 10 kilo Carnibest natuur. Zonde van mn geld. Dus wie heeft er belang bij om het van mij over te kopen? Ik heb het een week geleden nog opgehaald, dus het is kakelvers.

Cat
Door Naakies
#964197
hoi hoi
je kan het ook mengen 50% lam en 50% van het andere .zo komt het ook op

Die van ons vreten alles wel makkelijk hoor .

gisteren self een stukje van mijn banaan gejat  ;D ;D ik wist niet dan katten dit ook aten
Door Cat
#964202
Naakies schreef: hoi hoi
je kan het ook mengen 50% lam en 50% van het andere .zo komt het ook op

Die van ons vreten alles wel makkelijk hoor .

gisteren self een stukje van mijn banaan gejat ;D ;D ik wist niet dan katten dit ook aten
Helaas, zo werkt het niet bij mijn kat. :-\ Ze trapt er niet in en eet gewoon de hele dag niet, ook niet als ik meng. Zelfs niet met iets anders, zoals vis uit blik e.d.
Door Cat
#964205
rianne145 schreef: Waar in Drenthe woon je? Ik hoef geen 25 maar 5 van ieders wil ik wel (tenminste als het de kattenvariant is)
Hoi,

Ja het is de kattenvariant Carnibest. En uiteraard is 5 kilo van beiden prima! Ik woon in Westerbork (Midden-Drenthe).

Cat
Door Femke
#964253
jammer, ik krijg aanstaande donderdag 132 kilo voer waarvan ik 12 kilo waarschijnlijk al niet kan bergen  :-X anders had ik het wel op willen halen. Ik woon in Zwolle maar dit weekend ga ik naar Groningen toe.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door