Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#963763
Loebas en Sunday hebben vanavond samen 'heerlijk' aan de inhoud van een groene kliko staan vreten (die omgeschopt was en waarvan de inhoud in de berm lag).
Ik weet niet precies was ze - met name Sunday - hebben gehad maar was er in de berm lag beloofde niet veel goeds.

Aardappelschillen, preiresten, tomaten, koffiefilters, sinaasappelen, en allemaal even smerig en sommige dingen met een flinke laag schimmel. Als ik moet gokken dan denk ik dat Sunday vooral voor de aardappelschillen ging.

Nou zit Sunday steeds te boeren sinds we thuis zijn (ongeveer een uurtje) en er komt me toch een putlucht uit zijn maag!!

Zal ik het aankijken of is het beter om hem te laten braken?
#963881
Angelique schreef: Gezien je eerdere omschrijving van wat erin gegaan is denk ik dat deze wat meer de lading denkt

Afbeelding

hahaha, die kon ik niet vinden  :P
Shynta schreef: En??? was ie opgelucht?? of is het er niet uit gekomen?
Ja hij heeft gebraakt, blegh wat meuren zeg! Pfffff of hij bedorven troep uit een groene kliko had staan eten  8) :-X :-X :-X
#963914
pippy schreef: :puke: Gafferdegaffer  :puke:
Ben niet zo heel gevoelig wat dat betreft, maar nu draait mijn maag een beetje om.
Dacht dat ik een vuilnisbak had, maar die van jou overtreffen Boy  :D
nou, ik zweer je, die van mij die vuilnisbakken normaal nooit  :-\ :-\ :-\
Okee, ik moet geen vuilniszak in de keuken zetten en weggaan want dan gaan ze toch wel checken of er nog lekkere restjes te vinden zijn maar verder valt het best mee.
En normaal is 1 brul van "LOS!!!" ook voldoende om ze buiten te laten stoppen met vreten maar dit was kennelijk zo lekker dat ze pas stopten toen ik binnen mep-afstand kwam. Ik had al een paar losbrullen gegeven, tot groot vermaak van een man die daar z'n auto stond te wassen  :-[ :-[

Edit: ik heb het over 'ze' maar Sunday was toch wel de grootste boosdoener  >:( >:(
Door audier
#964006
Femke schreef: nou, ik zweer je, die van mij die vuilnisbakken normaal nooit  :-\ :-\ :-\
Ik denk dat er hier ook 2 heerlijk meegesmuld zouden hebben hoor!! Hoe viezer hoe beter....bleeeh

Nou hebben we wel allemaal honden met magen die wel wat kunnen hebben zou het niet?
#964014
leuk toch..... honden...... waarom houden wij toch zoveel van ze :Flush: en dan als we weer een leuke lieve pupsel zien dan moeten en zullen wij de vieze vuile vreetwolf hebben :wall:..... kan er niets aan doen, kotend of niet ik blijf ze leuk vinden  ;) Beterschap voor jou twee ;) of liever voor jou (want leuk is het niet voor onze magen als er zulke gore kots geproduceerd wordt) :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door