Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#963416
Gisteren nog alles in orde, vanmorgen kon mozes zijn ogen niet openhouden, dik, rood en tranend :'( :'(

Hooikoorts?? kan dat??
ik ga zo de DA bellen dan kan ik vanmiddag even lang gaan.
Kennen jullie dit ook??
Laatst gewijzigd door senadance op do 08 mei 2008, 08:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#963439
Ik denk hooikoorts! Pinkel loopt al 2 dagen vreselijk te niezen en heeft ook rode ogen waar het water uit stroomt. Ik vind de oogdruppels Similasan nr 2 hier ook weer uitstekend helpen.
Door Femke
#963526
ik zou dit ook wel even durven aankijken en zelf druppelen met similasan. Het zal vast van gras/pollen/brandnetels/stof zijn. Het is ongelofelijk hoe de natuur ineens explodeert!!

Beterschap voor mozessie  :-* :-* :-*
Door senadance
#963528
ja, ik hem het middel gehaald similasan..
het lijkt ietsiepitsie beter te gaan...zo zielig joh... :'(net met hem naar buiten geweest in de hitte, hij vindt dat helemaal niets maar hij moest nog poepen had hij vanmorgen verzuimd.
Nu ligt hij uitgestrekt op de koude vloer en laat diepe zuchten. tot vanavond rust in de tent voor hem! o ja, hij heeft een half glas karnemelk weggeslobbert :P :P :P
#963856
Ja het ging een stuk beter met Mozes, vanmorgen zagen de oogies er redelijk uit.
We zijn even wezen poepen en plassen, overal hadden ze gemaaid, en ja meteen onderweg heftige reactie,s en thuis gekomen waren de ogen al weer rood en zeer tranend!!!

duidelijk dus he...ik druppel verder en met reinig voorzichtig met koude kamile thee.
Ga straks met hem naar de boot, en naar het strand hopelijk zijn daar geen pollen >:( >:(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door