Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#963139
Ik !!!  :D
Zoals je weet heeft Gandor nog steeds last van zijn ED elleboog in hele erge mate.
Als hij op volle dosering Previcox zit (1 tablet , hij mag eigenlijk een kwartje meer) en ik geef pijncompositum bij dan kan ik varierend van een halve tot 3/4 tablet per dag minder geven. Ligt een beetje aan zijn dag.
En zelfs op de meest erge dagen als Previcox niet afdoende helpt, helpt pijncompositum hem net het laatste stukje.

Als je het zo leest lijkt het of hij een kl*televen heeft vol pijn, maar dat is niet aan zijn gedrag te merken. Wij worden soms "moe" van hem  ;)
Ik zit nu op de foto van de DA te wachten om naar Schulze te sturen. Kijken of hij nog wat denkt te kunnen betekenen voor Gandi.
Laatst gewijzigd door *wendy* op di 06 mei 2008, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
#963257
Echt super goed spul. Hielp hier als een tierelier, dus in plaats van metacam of rimdyl. Uiteindelijk gaf ik het alleen maar indien hij pijn had, dus niet standaard elke dag of zo. Nu geef ik zelden meer wat, ben in de gelukkige positie dat Boris nu zonder pijnstillers afkan (tenzij hij heel erg blond is geweest en dat komt nog wel eens voor bij een hond die ook nog eens letterlijk blond is).
#963640
Bij Gitte hielp het ook niet. Ik heb het geprobeerd voor haar Artrose elleboog, ze liep regelmatig mank. Maar ik heb het niet geprobeerd icm een NSAID... da's misschien ook wel een idee voor als het weer slechter gaat.
Momenteel doet ze het weer zonder pijnstillers, al heeft ze wel nog steeds Rhus-t nodig.

Oja, Gitte vond de pijn compositum ook onzettend smerig :-X. Ik kan bij haar bijna alles zo naar binnen kiepen maar dit niet!! Door een beetje yoghurt?... no way... er moest wel minimaal iets van sardien (uit blik) bij zitten hoor :D.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door