Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#961969
Jeppe heeft vanmorgen wel 10 keer proberen te poepen, maar er kwam niks, voor zover ik kon zien. Hij gedraagt zich een beetje ziekjes en net liet ik hem even uit en toen kwamen er alleen maar druppels bloed.
Gisteravond hebben de hondjes alledrie een hele kippenpoot op, da's wel een erg grote maaltijd.

Wat zouden jullie doen??
Door conleeuw
#961972
moeilijk hoor, het is niet te beoordelen van achter je pc, ik zou als ik het niet vertrouwde toch maar naar de da, en indien je het nog niet zo ernstig vindt nog even wachten, ik denk niet zo aan ontsteking maar aan mogelijke opstipatie....het proberen te produceren en niet lukken. Sterkte ermee ;)
Door tt-tjes
#961973
Misschien wat te veel bot geweest voor Jeppe, dat de druppels bloed van het persen komt?

Ik heb niet echt raad voor je, maar veel sterkte met Jeppe. Als je het niet vertrouwd gewoon naar de DA.
Door Nynke
#961976
dat zou kunnen, dat het door het persen komt. Ik wacht het vandaag gewoon af en ga straks weer lekker met hem naar het park, misschien dat een beetje extra beweging de stoelgang op gang kan brengen. Ik weet niet of het percentage bot hoger is dan 50/50, ik heb het idee dat er toch behoorlijk wat vlees aan een poot zit ??
Door Femke
#962042
ja, een normale kippenpoot is toch wel zo'n beetje 50/50. Heeft hij verder vandaag al gepoept? Anders zou ik denk ik toch even naar de Da gaan...
Door Nynke
#962219
Nee, Jeppe heeft nog steeds niet gepoept. Hij heeft vanavond wel 150 gram Rodi gegeten :-X en we hebben lange wandelingen gemaakt, dus hij heeft gelegenheid genoeg gehad. Hij heeft het ook niet meer geprobeerd na vanmiddag, dus het lijkt hem niet dwars te zitten :-X :-\.  Ik wacht vanavond even af en als het morgenochtend niet komt ga ik morgen naar de DA.
Gebruikersavatar
Door Dian
#962236
een darmontsteking verwacht ik niet met dit beeld. Ik heb bij Rakker gezien hoe dat werkt en hoe snel dat kan gaan :-X Ik zou zeker morgen naar de DA gaan als het niet verbeterd. Beterschap voor Jeppe :-* :-*
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#962468
AstridStraver schreef: Dezelfde vraag brand ook mij op de lippen, kom eens met een update  ;D
Ze zit aan de verjaardagstaart!  :)

Daar gaan we tenminste maar vanuit; want geen bericht is goed bericht!  ;) :-\
Nynke, ik hoop dat alles weer normaal is met Jeppe!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door