Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#961427
Hier weer opnieuw knudde met Tor, hij werd donderdag avond niet lekker en had 3 x kotsen om z'n hele maaltijd eruit te gooien.
Toen was ie de halve nacht wakker omdat ie geen rust kon vinden.
Gisteren niks willen eten, heb met kleine beetjes tegelijk water laten drinken en s' middags kip en rijst gekookt en gemalen, daar at ie wel wat van maar kwam er later toch ook weer uit met gelig (gal?) slijm erbij.
s'middags had ie ook 'n partial seizure, alleen met z'n kop schudden en "bijt bewegingen" dat heeft ie nooit eerder gedaan.
Weer weinig of niks gegeten en wat ie had gegeten,werd opnieuw met grass erbij uitgekotst....
Vannacht om 2 uur kwam dan de grote seizure en ik hoopte dat ie dan weer 'n beetje normaal ging doen,
maar 't lijkt nog steeds nergens op.
Vanmorgen wil ie weer niet eten en heb net z'n meds in z'n keel gepropt en beetje water er achteraan,
maar zal toch maar naar de DA gaan straks.
Keep the fingers crossed...
Laatst gewijzigd door mahuni op za 17 mei 2008, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#961431
Ach jee, die arme jongen en arme jij  :'(. Heel veel sterkte met de spikkelman, ik hoop dat de DA iets voor hem kan doen zodat 'ie zich beter voelt... :-*
Gebruikersavatar
Door Nitus
#961446
Ach wat een zorgen weer :'(. Ik ga duimen voor jou en Tor en hopelijk heeft je DA nog een goed plan.
Sterkte en beterschap :-*.
Door conleeuw
#961480
getsie, dat is niet leuk, het is nooit leuk, maar een "gezonde" hond kan wel tegen een stootje, Tor heeft al wat, dat is dan minder. Sterkte ik zal duimen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door