Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door flin
#932394
koekje schreef: maar jij geeft gepluimde.gaat dat beter dan bevederde?
geen idee, de beste man heeft alleen 'kalen' :)
koekje schreef: hier in adam hebben ze trouwens ook wel duiven op de markt(pleinen, dam, etc)... :-X
ja, die zie je hier ook..., maar mij niet met m'n vangnetje... :D :D
Door flin
#934522
Kruimel schreef: :o :o :o :o
Ik neem aan dat jouw slaapkamerdeur 's nachts op slot gaat met de strengen knoflook ervoor!!!
yup, en een kruis in 't aanzicht ... ;D ;D
die 9 levens vertrouw 'k voor geen meter....
Door flin
#960095
en vandaag onze Muts in de bocht;

vanmorgen kippe-hartjes op t menu,... normaal 3 katten die dit prima eten en nu Muts dus ineens weer niet,....grrrr,...
sja, pech voor Muts, strax nog een keer,...weer niet, mwa, alweer pech, Muts,...later nog eens proberen,...
en nu vanavus: staat de smeerkees van de kip van de anderen te knagen?
(doettie anders nooit,... da's vees te groot, dah, past nie....)
nah, morgen weer kippehartjes voor Muts dus,...tsss, ....en 'n deel kip kannie ook krijgen, daarna,...hoef 'k dat ook niet meer fijn te choppen!
( smiecht, smeerpoes...!) ooohhh,...
Door verwonderd
#960188
geweldig topic Flin! Zo kaapte bosliefje ooit een paar happen spinazie a la creme van ons bord, vond ik toen wat minder geslaagd in haar brokkenperiode...
Nu merk ik dat ik ook met andere dingen die ze wegkaapt veel relaxter ben. Ok, ik ben er niet blij mee, maar in de stress schieten, neh, doe'k niet meer. Hmm, kijken of bosliefje dat ook lust, die broccoli! Waarom niet, ze weegt inmiddels....4,1 kg
Door Mevroi Kruim
#960377
verwonderd schreef: geweldig topic Flin! Zo kaapte bosliefje ooit een paar happen spinazie a la creme van ons bord, vond ik toen wat minder geslaagd in haar brokkenperiode...
Nu merk ik dat ik ook met andere dingen die ze wegkaapt veel relaxter ben. Ok, ik ben er niet blij mee, maar in de stress schieten, neh, doe'k niet meer. Hmm, kijken of bosliefje dat ook lust, die broccoli! Waarom niet, ze weegt inmiddels....4,1 kg
Waaaah :o :o je moet haast op haar lijn gaan letten :o :o

Jeetje, geweldig gewoon! :-*

En Muts is een echte muts/kat ;D ;D ;D
Door verwonderd
#960553
Kruimel schreef: Waaaah :o :o je moet haast op haar lijn gaan letten :o :o

Jeetje, geweldig gewoon! :-*

En Muts is een echte muts/kat ;D ;D ;D
nou he! Schijnt dat ze nog 2 jaar nodig heeft om uit te groeien naar geschat: 4,5 kg. Maarreh, ik heb zo'n vermoeden dat ze de schade aan het inhalen is want ze groeit nl ook qua formaat, dus wie weet gaat ze de 4,5 wel overschreiden. Ze is niet dik en ik kijk elke dag naar haar zo van :o :o :o :o

Mutsen doet ze nog niet. Behalve met Bandit, vindt ze echt niet te vreten: ook de vismix liet ze staan, dus ik ga maar eens verse vis proberen, wanneer ik er aan toe ben. Heb wel zalm in water met zout???? blik, kon zonder zout niet vinden. Mag dat wel?? Anders idd maar naar de Aldi!
Door Mevroi Kruim
#960683
Ja hoor, blik met een pietsie zout kan geen kwaad voor 1x per week. Meestal doen ze er een moord voor.
Door verwonderd
#960723
flin schreef: en dat ze smaken....

Afbeelding
Vind deze foto wel waanzinnig mooi hoor!!
Door verwonderd
#960724
Kruimel schreef: Ja hoor, blik met een pietsie zout kan geen kwaad voor 1x per week. Meestal doen ze er een moord voor.
Mooi! krijgt ze dat morgen! Dank je Kruimel!
Door flin
#960727
Vind deze foto wel waanzinnig mooi hoor!!
je kan in elk geval zien dattie z'n tanden gepoetst heeft... ;D ;D
Door 202Spots
#960730
verwonderd schreef: Heb wel zalm in water met zout???? blik, kon zonder zout niet vinden. Mag dat wel?? Anders idd maar naar de Aldi!
Wanneer ik vis out blik gebruik, dan doe ik de vis in vergiet en spoel 't effe af onder stromende kraanwater. ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door