Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door pike
#960146
Zaterdag ga ik mijn nieuwe pup ophalen. Hij heeft helaas toch geen vlees gekregen maar brok. Wat is nou beter: eerst een paar dagen kvv (om het maagsap zuurder te maken) of gelijk barf  :-\ ???
Laatst gewijzigd door pike op do 01 mei 2008, 00:45, 1 keer totaal gewijzigd.
#960183
Jammer dat hij brokjes heeft gegekregen  :-\ Ik zou gelijk overgaan op barf. Kai was dan geen puppy meer toen hij overging, maar ik heb hem gelijk van de ene op de andere dag overgezet op barf en dat ging perfect.
Gebruikersavatar
Door pike
#961145
Ja ' t is jammer van de brokken maar het is niet anders. Ik had al wat carnibest georganiseerd om mee te beginnen, maar dat is voor niet meer dan 3 of hooguit 4 dagen schat ik zo. Maar dan gaan we gelijk lekker flink aan de mep,  ik verheug me er al op hem zijn eerste nekje te zien eten  :D 
Bedankt voor de antwoorden  ;)
o ja, is het nodig/gewenst probiotica te geven????
Door Lizzy
#961151
pike schreef: Ja ' t is jammer van de brokken maar het is niet anders. Ik had al wat carnibest georganiseerd om mee te beginnen, maar dat is voor niet meer dan 3 of hooguit 4 dagen schat ik zo. Maar dan gaan we gelijk lekker flink aan de mep,  ik verheug me er al op hem zijn eerste nekje te zien eten  :D 
Bedankt voor de antwoorden  ;)
o ja, is het nodig/gewenst probiotica te geven????
Wij verheugen ons ook op de foto's ;D!!!

Probiotica kan geen kwaad maar volgens mij is het niet nodig. Iedereen die ik ken die een pup kreeg die brokjes bij de fokker kreeg, zette de pup probleemloos direct over op barf, zonder probiotica.
Door roefus
#961193
pike schreef: Oke goed om te horen! Morgen gaan we hem halen, krijgt hij gelijk een lange autoreis voor zijn kiesjes  :-X
Nog even geduld voor de foto's..
Ja kom nou...zit soms slecht met dat geduld  ;)
Heel veel plezier morgen...ennnn...slaap maar goed vannacht  :P :D
Door dorinekok
#961211
oooooh wat leuk! Heel veel plezier.
Bij gebrek aan kvv is alles en iedereen hier altijd meteen op BARF over gegaan. We "vangen" ;) de zalmkoppen nog steeds niet maar de gehaktmolen is geduldig. Dus ook voor kippennekken. succes!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door