Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door cylke
#959445
Dit vind ik heel vreemd  :-\ Twister, mijn grote Carnibesttijger wil geen CB meer.
Heb net een nieuwe lading ingeslagen,en hij trekt er z'n neus voor op  :(

Een kippevleugel en tonijn uit blik gingen er vandaag wel vlotjes in  :-X Maar dat is natuurlijk niet genoeg voor hem hé (zo krijgt hij z'n voedingsstoffen toch niet genoeg binnen...)

Speelt hij met m'n voeten, of zit er een ander soort kip in de Cb natuur ( ???) en is dat niet lekker  :( ('kzeg maar iets hé, weet echt niet wat er scheelt)

Of spelen die wormpjes hem nog parten (hij is vrijdag ontwormt geweest, nadat hij spoelwormen had uitgekotst  :yucky: en heeft dan Drontal cat gekregen)
Door maddoc
#959585
misschien was het idd alleen maar te koud, maar het kan ook wel met de andere partij te maken hebben. dat had ik hier nl wel, een kat die alleen maar carnibest natuur lust wou het opeens absoluut niet meer eten (terwijl ze dus wel vroeg om eten), dat was iig produktie jan 2008, bij het aanbreken van een rol van febr 2009 begon ze gelijk weer heel gretig te eten (bij goed bekijken was ook te zien dat de consistentie iets anders was).
Door mirdj
#959787
Snoepie is op het moment ook niet te volgen. Hij moet al een paar dagen de CB niet meer dus gisteren heeft hij kipfilet, kippenek en riblap gehad. Vandaag toch maar weer cb geprobeerd (zelfde rol) en het vloog er in, hij was zelfs sneller klaar als ze broer, dat moet in de krant.

Vrijdag krijg ik weer nieuwe CB en bandit binnen en volgende week als het goed is haaksbarf dus ik ga eens kijken wat hij nou wil.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door