Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ilovegoldenretrievers
#959038
Welke soorten yoghurt en andere papjes drinken jullie honden. Eten jullie honden ook wel eens kaas, en wat voor soorten kaas eten ze dan.
Door audier
#959050
Hier alleen kefir.....ik maak 1 liter en na ongeveer een week is het klaar en dan verdeel ik het over 4 honden
Door Anthraciet
#959053
Hier ook voornamelijk Kefir, zo'n 2x per week.

Maar daarnaast krijgen ze ook wel eens wat kaas als ik het zelf ook eet en vooral mijn oudste is helemaal dol op karnemelk (en eigenlijk alle melkprodukten).
Maar gezien ik zelf geen karnemelk lust, krijgt hij dat niet zo vaak ;)

Ik mag alleen nooit een milkshakebeker weggooien zonder dat hij het eerst tot op de bodem uitgelikt heeft.....
Die schuif ik dan ook gewoon over zijn onderkaak heen en hij gaat dan met zijn tong erlangs terwijl ik de beker ronddraai ;D
Door Laura2004
#959071
Hier krijgen ze weleens gewone volle yoghurt (die ik voor mezelf koop) en cottage cheese, gewoon voor het lekkere en ze krijgen als beloning weleens kaas, het liefst hele jonge (van die witte), omdat die volgens mij het minste zout bevat, maar misschien klopt dat niet helemaal. En ze krijgen ook weleens een stukje oude kaas als ik er een boterham mee beleg.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#959078
Als ze al yoghurt krijgen dan is het gewone volle yoghurt, bekertje met z'n negenen. Gewoon een extraatje dus. Kaas.....wat er van de schaaf afvalt, of als piljasje.
Door tiny
#959158
Bio-yoghurt, 1 lepeltje iedere ochtend en huttenkase door de groentemix 1x in de week. ;D
Door roefus
#959187
Hier 'n paar keer per week een paar lepels volle yoghurt, soms met wat fruit of wat honing.
Een klein schepje volle kwark gaat geregeld door de groente, tenzij er 'n eitje doorheen gaat.
Tja...en een hapje kaas eten ze geregeld als tussendoortje.
Door Red_Hunter
#959200
Yoghurt krijgen ze wel eens.
Als ik de kaasdoos open doe, staat Flynn al in de keuken 8) dus krijgen ze af en toe een plakje met z'n tweeen.
Verder eigenlijk niet.

Groetjes Trudie
Door Nynke
#959264
soms een lepeltje huttenkase, verder niets qua zuivel. Heel soms, in de zomer, drinkt Richard wel eens karnemelk en dan krijgt Gunnar ook een schoteltje.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#959335
Hier alleen soms een schepppie huttenkase bij Bruin door de groentemix. En Sam mag altijd mijn karnemelkbeker uitlikken...
Gebruikersavatar
Door pike
#959515
Melk of yoghurt krijgen ze hier nooit. Soms voor de lekker een blokje kaas. Van wat ik toevallig voor onszelf in huis heb. Roep: wie lust hier nog kaassiekaassie?? en vanuit het niets staan er dan twee honden voor je  ;D
Door hellenbanjerbo
#959546
ik gebruik een beetje vifit  om banjer haar medicijnen in te laten nemen. en een klein plakje kaas om een capsule groenlipmossel in te verstoppen. heel soms wat huttenkase om de groentenmix op te leuken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door