Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#958259
Vanaf een week of 6 kun je groentes gaan geven. Ik zou zelf beginnen met groentes die ze lekker vinden. Gekookte pompoen, gepureerde worteltjes, gepureerde bietjes, gekookte sperzieboontjes. Makkelijk te verteren en lekker zoet. Dan kun je gepureerde courgettes en witlof en andijvie erbij gaan geven. En dat zo uitbouwen naar andere groentesoorten. Ik zou zelf groentes met een zeer uitgesproken smaak nog niet geven en dat pas geven als ze het meer gewend zijn. Ik denk bij groentes met een uitgesproken smaak aan rucola-sla, peterselie, selderij, etc.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#958826
Lizzy schreef: Vanaf een week of 6 kun je groentes gaan geven. Ik zou zelf beginnen met groentes die ze lekker vinden. Gekookte pompoen, gepureerde worteltjes, gepureerde bietjes, gekookte sperzieboontjes. Makkelijk te verteren en lekker zoet. Dan kun je gepureerde courgettes en witlof en andijvie erbij gaan geven. En dat zo uitbouwen naar andere groentesoorten. Ik zou zelf groentes met een zeer uitgesproken smaak nog niet geven en dat pas geven als ze het meer gewend zijn. Ik denk bij groentes met een uitgesproken smaak aan rucola-sla, peterselie, selderij, etc.
Weinig (zeg maar niks) aan toe te voegen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door