Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#956501
Hallo allemaal, Gunnar heeft vandaag 1 oog helemaal weggedraaid in de kas staan. Hebben jullie dat wel eens meegemaakt? Hij lijkt geen pijn te hebben, het ziet er wel eng uit. Hij heeft dat ook weleens als hij slaapt, maar dan draait het weer terug als hij wakker wordt. Nu dus niet.

Herkent iemand dit ??
Laatst gewijzigd door Nynke op vr 25 apr 2008, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
#956505
Nee ik heb geen idee.... Merk je ook iets anders aan hem? Kan hij geen kleine Tia gehad hebben ofzo?

Als het niet wegtrekt zou ik geloof ik toch even naar de DA gaan  :-\ :-\ :-\
Door Nynke
#956510
ik weet niet of hij een tia gehad zou kunnen hebben, ik was vanochtend niet thuis, EHBO-en. Ik meen me te herinneren dat hij het jaren geleden ook wel eens gehad heeft, maar dat is dan echt wel langer dan 5 jaar geleden. Ik kijk het nog effies aan, straks gaan we wandelen, kijken hoe het dan gaat
Gebruikersavatar
Door Angelique
#956525
Femke schreef: Nee ik heb geen idee.... Merk je ook iets anders aan hem? Kan hij geen kleine Tia gehad hebben ofzo?

Als het niet wegtrekt zou ik geloof ik toch even naar de DA gaan  :-\ :-\ :-\
Hier sluit ik me bij aan.
Sterkte Nyn, ik hoop dat het vanzelf weer wegtrekt.
#956741
Oei, eng! Gelukkig dat het vanzelf weer overging  :-*

Mijn zus werkte vroeger bij een da, daar kwamen wel eens kleine platsnuitige honden met ogen uit de kas  :-X Pekingezen toentertijd vooral maar Cavaliers hebben ook een beetje zo'n model hoofd. De baas van m'n zus zei dat er gewoon niet genoeg plek in die koppies was voor alle hersentjes plus de oogjes  :D de oogkassen schijnen dan ook vrij ondiep te zijn.
#956804
Kruimel schreef: De baas van m'n zus zei dat er gewoon niet genoeg plek in die koppies was voor alle hersentjes plus de oogjes 
Die had ik nog niet goed gelezen  :2funny:  waarom zitten die hersen er ook alweer ??      :D :D                    ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door