Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door basisbarf
#955994
Barf menu rebel

3,5 kg dan 10% = 2450 per week

50% vlees bot
1225 gram per week
15% groente
367.5 gram per week
15% orgaan
367.5 gram per week
20% spiervlees
490 gram per week

Verdeeld in 3 maaltijden per dag
maandag
58 gram kippen nekken
30.6 gram groente mix
40.8 gram kalfssnippers

dinsdag
58 gram  parelhoender (karkas)                                                                                                             
40.8 gram orgaan vlees (mix)

woensdag
58 gram konijn karkas
40.8 gram rund snippers
30.6 gram groentemix

donderdag
58 gram kippen karkas
30.6 gram groente mix

vrijdag
58 gram kippen nekken
40.8 gram orgaan mix
40.8 gram lams snippers

zaterdag
58 gram parelhoender karkas
40.8 gram pens
30.6 gram groente mix

zondag
58 gram kippen karkas
40.8 gram herten/ree vlees
Door Lizzy
#956255
Je mag de hoeveelheden voer overigens afronden hoor. Zo is het echt niet te doen om 58 gram parelhoen te geven. Rond dat maar lekker af. Geef haar gewoon een lekker stuk. Wat zit er trouwens in de orgaanmix?
Door basisbarf
#956369
oja vis hihihi
t wordt nog wel eens iets

de orgaan mix zit hart, lever etc van rund in
maar kan volgens mij ook van lam krijgen

en kan ik dan gewoon af ronden naar bijv 58> 60 gram?? wordt het dan niet te veel

met koda en ghita nooit zoveel problemen gehad hahaha
Door Mevroi Kruim
#956737
Tuurlijk kun je afronden naar hele getallen! De ene naar beneden, de andere omhoog, zo kom je gemiddeld toch goed uit. En voeren doe je met je ogen, wordt hij te dik geef je minder, te dun, meer. Je maaltijden hoeven ook echt niet allemaal even groot te zijn, het is juist goed grotere en kleinere maaltijden af te wisselen en de tijden van voeren ook te varieren.
Door basisbarf
#971006
nou ze doet het dr goed op ik doe nu een dag zalm dr bij hoewel ze dit niet echt lekker vind hahaha eet ze het wel op, ik moet zeggen ze ziet er 3 keer beter en blijer uit
Door Lizzy
#973956
[quote="basisbrok"]
nou ze doet het dr goed op ik doe nu een dag zalm dr bij hoewel ze dit niet echt lekker vind hahaha eet ze het wel op, ik moet zeggen ze ziet er 3 keer beter en blijer uit
[/quote]

Dat is goed om te lezen :)!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door