Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Karin05
#955876
Nou ook wij mogen echt niet klagen hoe t Senna afgaat.
We hebben weinig tot nergens last van Senna eet hartstikke netjes d'r ontlasting is
buitengewoon goed en het is hier weer elke dag feest :D.

Maar (natuurlijk komt er een maar) nu had ze van de wk voor het zalmkop op het menu staan maar dat hoeft mw. echt niet het leek er zelfs nog op dat als ze er aan rook al moest overgeven echt waar :-\.
We hebben meerdere dingen al geprobeerd, yoghurt erover, heet water erover, kleine stukjes gemaakt uiteindelijk heb ik maar weggegooid want het begon een beetje te meuren in de tuin :).

Nou hoorde ik gisteren van Tiny dat ik er wat bouilon over kon gieten dus dat gaan we de volgende x maar proberen, want net nu ik de visboer heeeeeeeeeel lief heb aangekeken en dus met zo'n 8 stuks zalmkoppen thuis kwam eet madame ze niet.

Groetjes Karin
Door audier
#955882
Tja...lastig...ik kan je helaas niet helpen of advies hierin geven....ze vinden zalmkoppen hier alle 4 heerlijk....of ze doen net alsof ::)
Door evelyn02
#956220
Ik heb de zalmkoppen eerst gemalen gegeven zodat ze aan de smaak gewend waren. Daarna was een hele zalmkop geen probleem meer.
Door tiny
#956237
Nou Karin, zet 'm op. Lekker zalmkoppen malen ;D Hier gaan ze erin als zachte boter. ;D
Door tieneke
#956246
Ze zal ook moeten wennen aan ineens een grote zalmkop waar ze zich waarschijnlijk(nog)geen raad mee weet.
In kleinere stukken aanbieden wil ook nog wel eens helpen...gewoon even volhouden en uit proberen met iets lekkers erover.
Door Huskymeisje
#958086
Hier vinden ze zalm heerlijk maar favo van onze honden is toch wel rauwe sardien.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door