Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door alies2
#94640
Sinds een paar dagen krijgen Shamook en Bommel Duck voor de afwisseling. Ik heb het idee dat Duck sneller verteert waardoor Bommel aan een keer per dag eten niet genoeg heeft, ook heb ik het idee dat de porties kleiner moeten zijn. Kan dit kloppen?
Alies
Door alies2
#94966
Begrijp ik hieruit dat jij Duck veel beter vindt?

Gisteravond even een testje gedaan, beide honden een plak energique en een plak duck voorgezet, ze aten beide de duck en lieten de energique gewoon liggen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#94970
[quote="alies2"]
Begrijp ik hieruit dat jij Duck veel beter vindt?

Gisteravond even een testje gedaan, beide honden een plak energique en een plak duck voorgezet, ze aten beide de duck en lieten de energique gewoon liggen.
[/quote]

Energique is veel rijker dan Duck. Een kennis van mij voerde jaren Dcuk tot tevredenheid, maar ze moets er op hat laatst steeds mee van gaan voeren en ze zat op 1200 gram Duck en had een broodmagere bobtail. Nu eet die zo'n 500 á 600 gran energique en moet ze oppassen dat die niet te dik wordt.

Hondjes laten kiezen wil niet zeggen dat ze dat kiezen wat goed voor ze is. :D
Door alies2
#94977
Bedank voor de info! En ja, ik weet dat kiezen niet tot het beste leidt. Een tijdje terug had Kassa! een test met honden die brokken keurden, rijtje asielhonden, rijtje bakken. Kozen dus allemaal Frolic...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#95537
[quote="alies2"]
Bedank voor de info! En ja, ik weet dat kiezen niet tot het beste leidt. Een tijdje terug had Kassa! een test met honden die brokken keurden, rijtje asielhonden, rijtje bakken. Kozen dus allemaal Frolic...
[/quote]

Conclusie, jouw honden zijn hoogstwaarschijnlijk beter af met E dan met D. ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door