Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Muisje
#954340
Jack eet echt super goed van het Duck vlees :thumbup: :wavetowel2: :smitten: :mbounce: Alles gaat per direct naar binnen en ben zinds 3 dagen bezig met hem over zetten op ander vlees 8). Oer Worstjes wel te verstaan. Dit is een worstje van 200 gr waar 100% puur vlees in zit. EN ETEN :o Dit had ik een maand geleden niet durven dromen. :busted:

Maar het gaat zeer zeker de goede kant op :):thumbup: En dit alles zonder dat hij heeft  :puke: Dus wil ik hem na dat het duck vlees nog 1 pak op is helemaal gaan over zetten.
Door Muisje
#954409
Ik geloof dat er 60% vuile pens in zit en nog wat ander vlees.. Maar dat moet ik nog even na vragen.. Maar het is verpakt als een worstje en Jack eet het 8) Dus ik ben blij :D Zal er een foto van maken als ik ze morgen mee neem. ;) En dan zal ik gelijk vragen wat er allemaal in zit. ;D
Door Muisje
#954455
Het is compleet en mag 1,5 worstje per dag. Maar mijn stage begeleider voerd dit ook en is er zeer te vreden over 8)
Door tiny
#954489
Als hij er nu uit ziet als op de foto, ziet hij er prachtig uit ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door