Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#953879
Vanochtend stond er voor de bruine beren kopvlees op het menu, met een beetje orgaan. Gisteravond was er ook kopvlees. Zwarte dame had dat niet opgegeten (ik was al blij dat ze een kippekarkasje met smaak opat, ze is geen eter, en wat de boer niet kent, vreet die niet). Om er zeker van te zijn dat zwarte dame wel iets eet (ze heeft ondergewicht, komt omdat ze heel vaak niet eet), haar vanochtend compleet van Smuldier gegeven. Dat is het enige dat ze altijd eet (CB laat ze ook vaak staan). Maar goed de bruine beer had gisteren alles netjes op, niets aan de hand. Vanochtend ging ze na het eten veel gras eten en vervolgens heeft ze het kopvlees uitgebraakt. Heeft ze niet weer opgegeten, kleine pup vond het erg smakelijk (dat wat was uitgebraakt bedoel ik). Net de rest van het eten gegeven. Konijk (kop, poten). Dat ging er goed in. Toen de bruine beer toch nog haar dagportie kopvlees gegeven, of had ik dat nou niet moeten doen. Tot op heden is het er in gebleven. Is het fout om het dan later opnieuw te voeren, of is het juist goed omdat ze anders niet gebalanceerd het eten binnen krijgt? Kan het overgeven komen omdat ik het aan een stuk had gegeven (vanavond heb ik het in satebrokformaat gesneden).
Door Laura2004
#953891
Als jouw hond eet dan is het prima dat je haar te eten hebt gegeven. Misschien heeft ze een te groot stuk ingeslikt of heeft ze het te snel opgegeten, dat gebeurt weleens, ik maak me daar nooit zo druk over. Als mijn honden overgeven geef ik ze gewoon hun eten, als ze het willen eten is het prima en zo niet dan vind ik dat ook goed.
Door roefus
#953915
Ja hoor, ik zou het ook gewoon weer aangeboden hebben.
En ik zou het ook even iets kleiner gesneden hebben...gaat het dan goed...dan kun je straks de stukken iets groter laten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door