Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#952830
Nou het is er. Stipt om 12.00 uur. Heel mooi verpakt. En het paste allemaal precies in de vriezer (was even spannend, gisteren kwam namelijk ook de voorraad CB 40 kilo binnen). Grote bruine dame was op slag verliefd en zeer behulpzaam bij het uitpakken. Verder mocht er niemand bij. Kleine beerin zit nu vol aanbieding bij de kliko, daar zitten de runderribben in. Inderdaad erg hard. Dank voor de waarschuwing.

Vanavond wordt het kipkarkas, paardenvlees, konijnenniertjes en hartjes en groenteprakje. Ben benieuwd hoe het gaat, maar voorzie geen problemen gezien het feit dat de eerdere zaken (alles van de kip en alles van de vis, en kalfskop) probleemloos werden ontvangen.

Hoop alleen dat de beren zometeen wel de ontdooiruimte gaan verlaten, ze zitten nu allemaal gespannen af te wachten. En al gezien dat ook de muts mee gaat doen vanavond, volgens mij vind ze het wel lekker ruiken. 

Oh de stukjes hert zagen er erg mooi uit, zou ik zelf geloof ik ook wel lusten.
Door cylke
#952959
Geeft een leuk gevoel hé, zo'n gevulde vriezer  :D

Ze zullen niks te kort komen zo te horen  :)

Geniet ervan!
Gebruikersavatar
Door kira
#953081
Zeker een lekker gevoel. Jammer dat ze nu al gegeten hebben. Had graag nog een maaltje gevoerd. Grote dame heeft alles heel rustig gegeten, dat is overigens altijd haar stijl. Ze eet zeg maar met mes en vork, heel rustig, en echt genietend. Had van de ribben bouillon getrokken. De soeppan laten staan bij grote dame. Dus toen haar karkasjes, paardevlees, orgaantjes en groentjes op waren en haar bakje bouillon binnen was, hing ze op de vriezer in de soeppan.

Kleine bruine beerin was vanaf het moment van arriveren van het vlees niet meer te houden. Karkasjes even vastgehouden, maar ze kauwde het netjes.

Moeilijke zwarte dame toch maar een bak met karkasjes, etc gegeten. Karkasje was zo weg (maar ze is dol op kluiven), paardevlees heb ik uit de hand gevoerd, geen aarzelend, maar smaakte wel. Orgaantjes, de konijnennier ging naar binnen, de lever echt niet. Groente eet ze niet, en bouillon, jakkes wat vies.

Maar het ergste was dus de niet barfende kat die gewoon brok en blik moet eten. Toen ik orgaanzakjes aan het maken was en vlees aan het wegen heeft ze een fijn moment gehad. Echt een roofdier, ze ligt nu uit te buiken.
Door roefus
#953099
Leuk hoor !!!  :D
En zo hebben die rottige ribben toch nog 'n mooie bestemming gekregen  ;)

Mwa...nou denk ik zo maar dat dat katje ook wel wil barfen?  :-\ ;) :)
Gebruikersavatar
Door EllenL
#953500
kira schreef: Maar het ergste was dus de niet barfende kat die gewoon brok en blik moet eten. Toen ik orgaanzakjes aan het maken was en vlees aan het wegen heeft ze een fijn moment gehad. Echt een roofdier, ze ligt nu uit te buiken.
Als het aan de kat lag... eet ze geen whiskas meer dus  8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door