Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
#949073
He getsie Sena....zal je altijd zien. Ik zou in dit geval ook meteen kiezen voor een castratie, dan heb je de oorzaak van het probleem aangepakt.

Sterkte ermee  :-* :-* :-*
Door senadance
#949095
Zou het verstandig zijn eerst even deze antibiotikakuur af te wachten???

Ik hou hem nauwlettend in de gaten zowiezo
Door roefus
#949096
Oeps Sena, wat een tegenvaller  :'(

Ik geloof dat ik in dit geval ook voor 'n castratie zou kiezen, dat lijkt me het beste.
Maar leuk is anders  :(
Heel veel sterkte, en een knuffel voor Mozes  :-*
Gebruikersavatar
Door Hitam
#949125
Sabal serrulata oftwel de dwergpalm. Helpt goed bij prostaatproblemen. Ik heb een aantal honden er op staan en die hoeven niet gecastreerd te worden.
Als het probleem terug komt weer een kuurtje doen en het gaat al jaren goed.
Door margreet
#949127
Nou Sena ik zou in ieder geval nog even het middeltje van Tannetje gebruiken en zonodig toch helaas laten castreren,sterkte hoor meis :-*
Door senadance
#949145
Heb Tannetje een PBtje gestuurd met het verzoek het middel op te sturen,

ik hou hem in de gaten
Op het moment ligt hij te snurken met zijn kop op een kussen en een deken over hem heen :-* :-*
vanavond moet ik de hele avond weg , generale repetitie.
Nou hij krijgt voordat ik weg ga nog zijn tablet ( antibiotika)


ik wacht even af..... :-\ :-\ :-\ :-\
Door Red_Hunter
#949214
Ik geef mijn reu prostacare (homeopatisch), zal even het merk nog na moeten kijken. Ik hoorde van een fokster dat ze het bij haar reu wel hielp bij de prostaat als er loopse teven in de buurt zijn.
Ik weet nog niet of het bij mijn reu werkt, gebruik het voor de eerste keer. Ik gebruik het nu als voorzorg.

Groetjes Trudie
Door senadance
#949597
Het gaat al een stukkie beter met hem pffffffffffff

ik wacht even af, hij krijft druppels van Tannetje, dus maar even aankijken en heel erg goed in de gaten houden, plassen en poepen gaat goed 8) 8)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#949603
senadance schreef: Het gaat al een stukkie beter met hem pffffffffffff

ik wacht even af, hij krijft druppels van Tannetje, dus maar even aankijken en heel erg goed in de gaten houden, plassen en poepen gaat goed 8) 8)
Mooi!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door