Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

#949314
Hallo allemaal, vandaag de eerst keer groentemix gemaakt voor mn honden, en vervolgens in de vriezer gezet.
de mix bestaat uit:
1 krop groene sla, 2 stronken witlof  , halve kokommer, 1 dikke winterpeen , 1 courgette, een stronk broccoli, , rode bietjes, 1 gemberwortel, 1 bakje alfalfa, en paardebloembladen,
Alles fijngemaakt tot een grove korrel.
Kan het ermee door? :o
Morgen ga ik op pad en hoop kipkarkassen en verse vis te bemachtigen, of te bestellen
Ik heb honden tussen de 42 en de 50 kgr.
Hoeveel groente hebben ze nodig per dag of per week?
groetjes
#949323
Op zich lekker mixje! Alleen die gemberwortel, dat lijkt me wel veel voor deze hoeveelheid groente. Ik zou er zelf hooguit een paar plakjes door gedaan hebben.
De voedingswaarde van sla en komkommer ligt niet erg hoog, voor een keertje prima maar ik zou er niet te vaak en te veel van geven.
Die van mij eten een keer of 3 per week een paar eetlepels, dwz, Tara krijgt meer want die vindt het jammie en Kátur vindt het bleh dus die eet wat minder.
#949853
[quote="Leonw"]
Kun je bepaalde groente niet invriezen dan?

Hier heb ik nog nooit van gehoord, maar dat zal vast aan mij liggen...
[/quote]

Wanneer je het voor je zelf wil eten,dan is b.v  bevroren sla niet lekker,
maar voor de honden kan alles ingevroren worden.

En de gemberwortel ...net zo groot als je duim of vinger is idd heel erg veel en zal misschien niet in de smaak vallen :-\
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door