Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#947318
Bindi had gisterenmorgen hele dunne poep, het eerste beetje was nog wel gevormd, maar wat daarna kwam werd steeds dunner, tot water toe.
Ik heb rijst voor haar gekookt, en dat heeft ze gisteren morgen en middag gegeten, gisteren avond heb ik er weer wat CB bij gegeven . vanmorgen weer rijst met wat meer CB,. het gaat er goed in,  en de ontlasting is weer vast.
Maar er zit flink wat slijm bij, in slierten en hier en daar een spoortje bloed.  Bindi maakt geen zieke indruk.
Hoort dit ook bij de ontgiftingsverschijnselen, ik vind het dan wel nogal heftig..
Ik hoop niet dat jullie mij een zeur vinden, ik wil alleen mn hond van dr problemen afhelpen.....  zucht
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#947323
Als het helder rood bloed is, dan komt dat meestal van het persen vanwege de diarree. Slijmklodders kunnen goed komen van het ontgiften. Gewoon even in de gaten houden; als ze zich verder kiplekker voelt zou ik niet naar de DA gaan. Als je het niet vertrouwt, dan natuurlijk wel. Je kunt je hond wat probiotica geven om de darmen wat te ondersteunen. En als de diarree blijft/ terugkomt wat Okugest.
Door mirjam_dc
#947325
ik zou het inderdaad nog even aankijken, maar als het niet overgaat denk dan ook aan giardia, toen mijn toenmalige pup een besmetting had (van de fokker meegekregen gratis voor niets >:( ) zat er ook bloed bij de ontlasting. Het hoeft natuurlijk niet, maar iets om in het achterhoofd te houden. Ik hoop dat het snel weer beter gaat met Bindi!
Laatst gewijzigd door mirjam_dc op di 08 apr 2008, 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
#947499
ik ben eerlijk gezegd geen fan van gekookte rijst... Als mijn honden ziek zijn krijgen ze óf niks, óf gewoon hun eigen voer, desnoods in kleinere hoeveelheden...

En was het bloed helderrood of donker, bij het zwarte af?
Als het helderrood was dan komt het hoogstwaarschijnlijk door de diarree. Beschadigd adertje ofzo..


Geef je al Okugest?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door