Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Irish
#947079
Mijn hondjes blijven gewoon debiel de stukjes kip etc opeten  :'( En dat resulteert zich in vaak er in blijven hangen en slechte ontlasting..
Omdat ik niet terug wil naar brokken ben ik nou terug gegaan naar KVV smuldier. (Nog steeds geen Enerqigue hier)
En dan de vlees kompleet variant, en dit ging aanvankelijk prima. Maar nou heeft Kaatje vanaf vrijdag allemaal bobbeltjes op haar snuit en rondom haar ogen. Het zwelt op en trekt weer weg. Gisteren was het zo goed als weg maar nou heeft ze weer een pitbull kop  :( Vanmiddag met haar naar de dierenarts dus..

Dacht eerst aan een insectensteek, of allergische reactie? Naja, we horen het wel vanmiddag. Vraag me toch sterk af of het aan de smuldier ligt want heb dat in het verleden ook gegeven en nooit problemen mee gehad ( op af en toe diarree na)
Door Femke
#947099
Irish schreef: Mijn hondjes blijven gewoon debiel de stukjes kip etc opeten  :'( En dat resulteert zich in vaak er in blijven hangen en slechte ontlasting..
Omdat ik niet terug wil naar brokken ben ik nou terug gegaan naar KVV smuldier. (Nog steeds geen Enerqigue hier)
En dan de vlees kompleet variant, en dit ging aanvankelijk prima. Maar nou heeft Kaatje vanaf vrijdag allemaal bobbeltjes op haar snuit en rondom haar ogen. Het zwelt op en trekt weer weg. Gisteren was het zo goed als weg maar nou heeft ze weer een pitbull kop  :( Vanmiddag met haar naar de dierenarts dus..

Dacht eerst aan een insectensteek, of allergische reactie? Naja, we horen het wel vanmiddag. Vraag me toch sterk af of het aan de smuldier ligt want heb dat in het verleden ook gegeven en nooit problemen mee gehad ( op af en toe diarree na)
Heeft ze niet met uitlaten met d'r kop in de stekels of onkruid gezeten? Als het zo snel weer wegtrekt denk ik inderdaad aan een allergische reactie.

Lastig hoor....sterkte bij de DA.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#947100
Zo'n reactie op de neus zou voor mij 99% zeker een allergische reactie zijn op iets waar die met z'n neus ingezeten heeft. Rare plant, gras, insectenbeet e.d.
Door Red_Hunter
#947249
Ik heb ditzelfde meegemaakt met Ireen, was ook een allergische reactie.
Bij haar was het waarschijnlijk hedera.

Groetjes Trudie
Door Irish
#947313
Sorry dat ik het verkeerd geplaats heb  :-[

Maar de dierenarts houdth et ook op een allergische reactie.. Ze heeft een prik gehad met euh cortison nog wat en krijgt nou ene pillenkuurtje.

Heel der neus ligt inmiddels ook open, arme Kaatje  :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door