Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#946590
dat is wat vinci doet als hij gewoon zit of zit te poepen.
Heel zijn achterpootjes trillen dan tot aan z'n staart toe.
Nu is het zo dat zijn balletjes niet zijn ingedaald, zou het daarmee te maken hebben?
Omdat ik er toch niet gerust op ben en het een beetje vreemd vind(het is m'n enigste hond die dit doet)
laat ik een echo maken eind april.
Hebben jullie misschien ook zoiets meegemaakt?
ellen
Door Lizzy
#946597
Ik denk niet dat het niet indalen van de balletjes er iets mee te maken heeft. Qua spiertrillingen: ik heb het idee dat de ene hond dat eerder/makkelijker doet dan de ander. Linga d'r achterpoten en staart trillen bijv. als ze gespannen naar een fazant staat te luisteren. Of wanneer ze veel gerend heeft. Mijn andere Dalmaten hebben dit nooit.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#946606
ja, maar hij heeft het ook als ie een poosje heeft geslapen(komt weinig voor!) en als ie dan gaat zitten zit hij ook te trillen.
ellen
Door audier
#946613
Onze 1e landseer deed dit ook.....ik heb er eigenlijk nooit wat achter gezocht. Ze deed het ook af en toe met haar voorpoten.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#946742
Tristan trilt zo met zijn achterpoten als hij ergens aan staat te snuffelen tijdens de wandeling. Thuis nooit.
Toen hij nog jonger was deed hij dat niet; hij is nu 9 en een jaartje geleden zag ik het voor het eerst.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door