Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door DaisyD
#945461
Binnenkort zit ik een jaar op dit forum en is Daisy al meer dan een jaar bij ons. Op de middelste foto zie je haar zoals ze bij ons binnenkwam, losjes in de vel onzeker en zeven maandjes oud. Op de linkerfoto en rechterfoto is ze ruim een jaar, mooi stevig, zeker van zichzelf en supergespierd.
Die mooie uitstraling komt mede door het super voer wat ze krijgt.
De eerste kippennekken vond ik al éng om te geven, maar toen ik zag dat ze ze keurig kauwde en kraakte gingen we rustig door op het stevigere werk. Af en toe maak je dan fouten, geef je teveel bot, of juist teveel orgaan. Maar de hondenmaag overwint alles en het gaat steeds beter.
Nooit gedacht, maar nu werk ik al met hele prooidieren en probeer af en toe te vasten (is Daisy het niet mee eens). 

Bedankt Lizzy dat je dit forum hebt opgezet en nog steeds beheerd  :groupwave2:
Bedankt alle andere forumgebruikers dat jullie je ervaringen wilt delen.
Zonder al deze info, had ik de overstap naar rauw voeren niet durfen maken en had Daisy inmiddels aan de zoveelste speciaal brok gezeten.  (want dat er iets niet goed ging met brok was me al snel duidelijk)


Ga vooral zo door !!!

groetjes Daisy en Co
Door Staftime
#945582
Hier idem dito hoor, op dit forum kwam ik als eerst terecht.
En door hier veel te lezen en wat vragen te stellen heb ik de overstap gemaakt.
En ik en de honden zijn er heel gelukkig van geworden!
Door judith1967
#945622
Dit forum was ook het alllereerst waar ik mij aanmelde en veel hulp heb gekregen met al mijn vragen en problemen.
Daar ben ik Lizzy en alle andere erg dankbaar voor ,ik heb een mooi gezonde hond.

En Marion,Daisy ziet er puik uit,maar dat heb ik je al wel vaker gezegd.
En het is een schatje
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door