Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Wendy (boxer gek)
#937815
Hoi ff een vraagje over Duck kip (enkelvoudig).

Nu had m'n man laast per ongeluk de verkeerde mee genomen (per ongeluk enkelvoudig ipv compleet).
Maar toen ze dus 'savonds een portie kip kreeg ging ze dus later flink spugen. Ik heb er verder niet bij stil gestaan. En gaf het eigenlijk de schuld dat ze voor de 1e keer loops moest worden (werdt ze ook 2e dg later). De dagen erna was er niks meer aan de hand. En spuugde ook niet meer....
Maar 2 dagen geleden heeft ze 'savonds weer een portie kip gehad en ja hoor weer spugen......
Dus toen ging ik toch twijfelen of het niet dor de kip kwam, terwijl ze ook wel eens andere kip varianten eet (dan wel compleet).
Toeval?
Door Lizzy
#939079
Ja vreemd. Misschien is het net wat te vet voor haar ofzo. Heb je het geprobeerd te mengen met bijv. wat gekookte groente?
Door Muisje
#941291
ej,,

Mijn hondje (jack) heeft precies het zelfde. Ik heb hem smuldier kip gegeven en na 20 minuten kotste hij dit weer uit. Zelf gebruik ik zinds vandaag ;D nu de Duck pens dit is voor zeer moeilijke eters want helaas dat is Jack. Zelfs in de dierenwinkel at hij geen Rody want deze heer wou mij niet geloven dus de conclusie was: Hij heeft niet echt honger anders at hij het wel. Deels is dit waar maar aan de andere kant als een hond een week niet eet en mijn hond echt wel honger moet hebben en nog niet eet trek ik de conclusie dit lust hij echt niet. Duck at hij direct goed dus laat ik hem daarop staan (al zeggen de meeste hier dat het net karton is >:( ;D :D)

Maar houd ze de kip compleet van duck wel binnen dan? of kan ze dit ook niet verdragen??
Door Wendy (boxer gek)
#943613
De compleet variant heb ik niet geprobeert. Maar ze kreeg van de week weer eens een ander soort Duck en ja hoor weer spugen. Dus ik ben bang dat ze niet tegen duck kan. .....

Of het heeft er mee te maken dat ze loops is ik weet het niet...
Gebruikersavatar
Door Dian
#943712
ik weet wel dat mijn Rakker ook echt ziek werd van Duck. Ik heb het een paar keer geprobeerd met tussenposen van een paar dagen tot een week, met verschillende varianten, maar altijd mis. Het is bij mij toen richting kliko gegaan.
Door Wendy (boxer gek)
#943727
Nu ik zit terug te denken heeft ze er al eerder last mee gehad bij m'n moeder daar heeft ze toen ook Duck gegeten...
Gebruikersavatar
Door Dian
#944107
[quote="Wendy (boxer gek)"]
Nu ik zit terug te denken heeft ze er al eerder last mee gehad bij m'n moeder daar heeft ze toen ook Duck gegeten...
[/quote]

dan ging bij mij de Duck linea recta de kliko in. Ik heb toendertijd contact gehad met Duck, maar ze hadden nog gehoord dat een hond niet tegen Duck kon. Nee logisch, die mensen mieteren het weg en kopen het nooit weer.
Door Muisje
#946524
Wat staat iedereen hier toch negatief tegen over Duck :-\ ik kan Jack alles voor schotelen maar smuldier en alles wat maar te vers is kotst jack weer uit en alleen het duck houd hij binnen. Eten gaat nu juist steeds beter nu ik Duck geef al eet hij soms ook niet van harte.. Wat me wel een beetje opvalt is als je hond er niet tegen kan dat duck gelijk slecht of k*t vlees is (zo vat ik het een beetje op)
Gebruikersavatar
Door Dian
#946775
[quote="Muisje"]
Wat staat iedereen hier toch negatief tegen over Duck :-\ ik kan Jack alles voor schotelen maar smuldier en alles wat maar te vers is kotst jack weer uit en alleen het duck houd hij binnen. Eten gaat nu juist steeds beter nu ik Duck geef al eet hij soms ook niet van harte.. Wat me wel een beetje opvalt is als je hond er niet tegen kan dat duck gelijk slecht of k*t vlees is (zo vat ik het een beetje op)
[/quote]

hoezo? Ik heb alleen weergegeven dat mijn hond er absoluut ziek van wordt, dus voor mijn hond is het niet goed. En dan krijgt hij het ook niet meer, vandaar dus de kliko in. Voor mij is Duck niet slecht, ik geef het alleen nooit meer en er zijn blijkbaar meerdere honden die er niet tegen kunnen. Als jou hond er goed op doet, is het prima.
Door Wendy (boxer gek)
#946834
[quote="Muisje"]
Wat staat iedereen hier toch negatief tegen over Duck :-\ ik kan Jack alles voor schotelen maar smuldier en alles wat maar te vers is kotst jack weer uit en alleen het duck houd hij binnen. Eten gaat nu juist steeds beter nu ik Duck geef al eet hij soms ook niet van harte.. Wat me wel een beetje opvalt is als je hond er niet tegen kan dat duck gelijk slecht of k*t vlees is (zo vat ik het een beetje op)
[/quote]

Nou ik denk dat je het toch verkeerd opvat hoor. er is hier niemand die naar mijn idee Duck slecht of K vlees noemt hoor......
Als ik nl van mening was dat Duck slecht is/was dan was ik er nooit aan begonnen.

Er is geen goede of slechte kvv te noemen, het is nl maar net waar jou hond het goed op doet.....

De reden dat ik het vroeg had niks met Dck persoonlijk te maken hoor, maar meer dat ik het idee had dat m'n meissie niet goed tegen kip kon..... Tja en dit had net zo goed bv smuldier kunnen wezen waar ze zo op reageerde :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door