Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door avalon
#90289
Ze liggen gebroedelijk naast elkaar te ontdooien. 2 soepkipjes. Ik ga ze vullen met een gf mix dus eingelijk krijgen ze dan gevulde kip.
Door avalon
#90332
Ze zijn volop aan het smullen :D Ze zijn begonnen met de vulling en ik hoor ook al volop gekraak ;D
Door avalon
#90748
Ze zitten nu nog dik. ;D Ze hebben er in iedergeval ontzettend van genoten.
Door Sammy_Shunka
#94060
Hoi!!

Mogen Sammy & Shunka ook komen eten ;D

Ik doe dat ook soms zo van die kleine haantjes vullen met vanalles orgaantjes, soepvlees. Hihi vinden ze heel erg lekker
Door Stephanie
#94069
Misschien een stomme vraag hoor. Maar als ze die kip krijgen waar laat je ze dat dan opeten zonder dat je hele huis onder komt te zitten met kip ?
Door alies2
#94100
Dit is absoluut geen stomme vraag! Ik heb er jammergenoeg nog geen goede oplossing voor gevonden. Gaat het in een redelijke tijd op en het is droog, dan kunnen de honden in de tuin. Maar als hun voedsel dan verandert in een kleibal, tsja dan wordt het hier huiskamer en daarna dweilen. Kun jij je voorstellen hoe het hier gaat op de pensdag?
Door ~anna~
#94102
Als je een gladde vloer hebt dan likken ze de grond wel schoon.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op ma 10 mei 2004, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Marion
#94135
Ik heb geluk met zo´n klein hondje ;D die eet zo weinig dat het hier ook niet zo snel een bende wordt :P Het liefste verdwijnt hij met zijn vlees bot in zijn mand, maar meestal laat ik hem in de keuken of in de tuin.
Door Boston
#94259
Ik vond nog een fitness matje van heeeeeel lang geleden in de schuur. Dat was wel handig en wonder boven wonder bleef Boston er nog rustig op liggen om aan zijn bot te knagen. Dus hoefde ik ook niet te dweilen, nadien even schoonmaken. was echt perfect mits hij op de mat blijft natuurlijk ;)

Ik had trouwens nog helemaal niet aan een gevuld kippetje gedacht, heel leuk idee :D, dat ga ik hier ook maar eens introduceren.
Door alani
#94340
Ik geef het hem in de bench, kussen eruit deurtje dicht. Heeft hij gelijk rust anders lopen de katten er omheen en ik dweil liever een bench dan de hele huiskamer ;D

Groetjes Anita

Afbeelding
Laatst gewijzigd door alani op ma 10 mei 2004, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sammy_Shunka
#94391
Hoi!!!

Sammy & Shunka eten ook altijd op een dekentje. Maar als resultaat als Sammy moet overgeven dat het altijd op de deurmatjes van mij ma is ;D
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door