Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door beauenluna
#9425
hallo even voorstellen ik ben ronald en helemaal nieuw hier heb een witte duitse herder van 11maanden en een canadees van 9maanden nu is het zo dat van het begin af aan de canadees haar plas laat lopen in haar slaap in het begin heel vaak nu nog af en toe zeker na een flinke wandeling wie heeft hier ervaring mee of weetr hier iets van groetjes ronald ???
Door Lizzy
#9426
Hoi Ronald, welkom op barfplaats.

Ik heb ook zo'n hond. Ik neem aan dat de Canadees nog niet gesteriliseerd is? Hoogst onverstandig (denk ik) om haar te laten sterliseren...

Zwemt ze veel? Krijgt ze daar veel water mee naar binnen? Heb je het idee dat ze gestresst is van het laten lopen van haar urine? Ik bedoel, wordt ze daar zenuwachtig van of interesseert het haar niks? Geeft ze wel aan wanneer ze moet plassen (wanneer ze niet slaapt)?

Wat eet ze?

Sorry, erg veel vragen...!
Groetjes, Lizzy
Gebruikersavatar
Door chooky
#9427
is ze toevallig gesteriliseerd?
dit doet mijn husky van 2,5 ook. Nou is het niet zo dat er gelijk een grote plas ligt, maar wel is ze helemaal drijfnat als ze gelegen heeft.
Incontinentie is een van de mogelijke bijwerkingen van sterilisatie, en er zijn niet zoveel dierenartsen die je hiervoor waarschuwen. Mijne dus ook niet >:(
Door beauenluna
#9428
hallo even voorstellen ik ben ronald en helemaal nieuw hier heb een witte duitse herder van 11maanden en een canadees van 9maanden nu is het zo dat van het begin af aan de canadees haar plas laat lopen in haar slaap in het begin heel vaak nu nog af en toe zeker na een flinke wandeling wie heeft hier ervaring mee of weetr hier iets van groetjes ronald ???
nee ze is nog niet geholpen en lijkt me ookniet verstandig ze komt piepend wakker en loopt dan naar de deur waar ze een heel spoor na laat soms denk ik zou ze te moe zijn van het spelen en dat ze het dan niet merkt
Door Lizzy
#9429
Hoi Ronald, dat zou heel goed kunnen... Heeft de dierenarts haar urine na gekeken op blaasontsteking? Blaasontsteking komt bij jonge teefjes namelijk ook best veel voor.
Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door