Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Naomi
#941808
Ik las net op de site van Herby dat ze ook gemalen vleesmixen  in 2 variaties verkopen ,waar je een groente mix door moet doen ,
Mijn vraag is nu zou ik dit 3 dagen in de week naast de rodi kunnen geven?
Door marsieyenna
#941813
Vleesmix 2 daar zit volgens mij geen bot door.
Met de vleesmix 1 kan dat best naast rodi.
Je zou ook de zalmmix van Herby kunnen geven 1 dag in de week.

Marijke
Door Happy Tail
#941975
ik zou ook voor de zalm naast de Rodi gaan en dan de 1. Maar je zou ook een keer per week een barfhapje kunnen doen:-)
lekker penslappie bijvoorbeeld
Door Huskymeisje
#942024
[quote="Naomi"]
Ik las net op de site van Herby dat ze ook gemalen vleesmixen  in 2 variaties verkopen ,waar je een groente mix door moet doen ,
Mijn vraag is nu zou ik dit 3 dagen in de week naast de rodi kunnen geven?
[/quote]

Ik gebruik deze mixen juist om te zorgen dat mijn honden de groentemix eten want anders blieven de dames geen groente. Ik geef dus elke dag een klein beetje met wat groentemix. Ik wissel het overigens wel af met vers vlees (geen compleet!) van smuldier of de zelfgemaakte kipmix van de poelier.
Door Naomi
#945786
Bedankt voor jullie antwoorden .....wil dus nog wat vragen en hoop dat jullie met advies komen.
Mijn hondje is ruim 14 jaar dus echt barfen zie ik niet zitten met haar,
Maar nu dacht ik als een groentemix maak en dan vleesmix 1 neem en dat afwissel met de zalmbotmix ,krijgt ze dan voldoende.En moet ze dan iedere dag een groentemix hebben of maar een paar keer per week.
En hoeveel groentemix mag ze dan hebben ze eet nu 250 gr rodi per dag.
EEn kippenekje wil ik nog wel proberen of een penslapje.
Mijn gevoel zegt dat de mix lekkerder is dan de rodi.
Door marsieyenna
#945791
Volgens mij komt ze niets tekort als je het zo gaat doen.
Groentemixen hoef je niet elke dag te geven.

groetjes, Marijke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door