Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Bristloo
#941407
Mijn sheltie is herstellende van een achillespees operatie (deze was gescheurd) maar nu heb ik de indruk dat ze minder gevoel heeft in het voetje nu weet ik dat ze dit net voor de operatie ookal had, maar mijn vraag is weet iemand ook of zulke zenuwen weer kunnen aangroeien waardoor het gevoel weer wat beter word??? ???
Door Femke
#941438
waarom heb je dat gevoel? Als je een pootje gebogen neerzet (dus met de bovenkant naar de grond, zeg maar) zet ze het pootje dan direct weer goed?
Door Bristloo
#941515
Femke schreef: waarom heb je dat gevoel? Als je een pootje gebogen neerzet (dus met de bovenkant naar de grond, zeg maar) zet ze het pootje dan direct weer goed?
Wat je hier boven beschrijft zie ik als een reflex van het voetje en die is wel goed, het gevoel test ik door iets in de voetzooltjes te drukken/knijpen en dan geeft ze minder snel reactie als bij de andere poot. Verder lijkt het of ze onzeker is als ze poot op de grond zet.
Door Femke
#941634
ik heb geen idee. Dat ze hem wat onzeker neerzet na een operatie dat kan ik me voorstellen. Als de reflex goed is, dan zouden de zenuwen verder toch goed moeten werken....
Misschien reageert ze minder op het drukken omdat bewegen pijn doet? Ik weet het niet hoor....anders zou ik de DA vragen,

Sterkte ermee in elk geval  :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door