Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#941296
het is niet te geloven maar de mannen hier moeten geen pens!!!!!!!
Ik heb ze vanmiddag heerlijke :-\ runderpens gegeven en wat doen ze....ze halen hun neus ervoor op!!!
In de begintijd van vers  verslonden ze de pens, ieder weekend kregen ze alledrie en lap.
En sinds een maand of wat blieven de heren het niet, zowel de lams,runder en schapepens.
Wat zou het zijn dat ze dat ineens zo tegen staat?
ellen
Door Nynke
#941307
Verwend misschien??  ;)  Nee hoor, ik zou het je niet kunnen vertellen. En als je het in kleine stukjes snijdt en mengt ??
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#941313
Wat heb jij toch rare snijbonen van honden, want ik had er ook een kg pens uitgelaten , zoals je weet heb ik daar nu genoeg van, maar de kwaliteit is toppie hoor !
Daar kan het toch niet aan liggen, kersvers is het met een echte koeienlucht eraan, en dat vind ik niet stinken!
En de meiden waren het er helemaal mee eens, het was secondewerk en weg was het !
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#941316
't is ook goed spul, niets mis mee.....
leg gewoon aan m'n honden :-\ :-\
ze hebben pech, liggen me nu aan te kijken of ze niet iets anders krijgen, niet dus.
Morgen pas weer en 3 keer raden wat ze krijgen..................pens!!!!!!!!!!!!
ellen
Door Brecht
#941324
vanaalst schreef: Morgen pas weer en 3 keer raden wat ze krijgen..................pens!!!!!!!!!!!!
ellen
surprise  ;D wat zullen ze blij met je zijn!!
Door Nynke
#941345
Wat ben jij wreed  :o :o :o                8)
Door Nynke
#941351
vanaalst schreef: gooi geen 2 kilo pens weg, alhoewel na 3 dagen misschien wel :-X
ellen
je hebt gelijk  :D :D :D :D
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#941395
Dat zeg je nu wel, nu niets meer morgen weer. >:(............. maar ik heb ook wel vaker gehoord dat je gauw wat anders ontdooide want het was wel erg zielig ............helemaal niets. :'(
Door Nynke
#941410
de Meiden schreef: Dat zeg je nu wel, nu niets meer morgen weer. >:(............. maar ik heb ook wel vaker gehoord dat je gauw wat anders ontdooide want het was wel erg zielig ............helemaal niets. :'(

:D :D :D :D :D                  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door