Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#940232
Hallo,

Ik heb de laatste tijd veel gelezen op dit forum en ben voorzichtig aan alvast wat vlees gaan voeren aan mijn honden. Dit heb ik gewoon in de supermarkt gekocht, maar aangezien ik 3 van die lieverds heb rondlopen met een totaal van 75 kg zou dat ontzettend duur worden als ik alles bij de supermarkt haal! Nu heb ik de website uitgeplozen op verkooppunten bij mij in de omgeving, maar kan niet echt wat vinden waar ze een beetje een compleet aanbod hebben. Wie heeft er een tip voor mij?
Alvast bedankt!
#940544
Hoi
Ik woon in Bennekom en Laura in Wageningen. Wij bestellen bij Herby en soms onderneemt er iemand hier uit de buurt een expeditie naar het Islamcentrum. Dat melden we dan meestal wel bij Verzamelplaats. Je moet wel flinke vriezerruimte hebben, bij Herby is er een minimumbestelling en het IC is meestal ook alleen rendabel bij flinke hoeveelheden. Verder zou je op de markt kunnen gaan kijken naar kip, karbo is meestal het best betaalbaar en ook goed te knagen voor de beestjes. En in Arnhem zitten een paar Islamitische slagers.
#941084
Hoi Kruimel en Marga,

Bedankt voor jullie tips! Zo te lezen moet ik eerst een grotere vriezer aanschaffen, degene die ik nu heb is een tafelmodel, die is vast niet groot genoeg!! Ik ga zeker even in wageningen op de markt snuffelen. Ik had de site van herby al gevonden inderdaad, maar dan eerst een andere vriezer!
Bedankt!
Groetjes, Lina
#941214
Ik heb ook een tafelmodel vriezer, en ik krijg het voor elkaar er 35 kilo vlees in te stoppen (herby is donderdag geweest  ;D) Maar met 75 kg hond zou ik idd eens uitkijken naar een grotere vriezer.

Bij de supermarkt word het idd een dure grap, dus ik zou op zoek gaan naar iets anders. Ik hoop dat je wat kan vinden, ik laat het iig weten als ik naar het IC of iets dergelijks ga, dan kan je meebestellen. Woon je ook in Wageningen?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door