Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#940519
Het gaat slecht met Remy van ons. Was hij de afgelopen 3 weken nog vrij goed, sinds een dag of 4 krijgt hij steeds meer "the look". Hij wordt 15 op 23 mei maar ik denk niet dat hij dit gaat redden. Sinds 2 maanden laat hij zijn ontlasting vaak lopen, kan het gewoon echt niet meer ophouden. Hij plast al lopend het huis onder evenals zijn ontlasting. Dit is dan vaak flubberig. Hij wil niet meer eten, spuugt enorm veel, zeker op vleesbotten hoeveel spiervlees ik er ook bij doe. Eergister heb ik hem kippennekken met een fikse portie vuile pens gevoerd, ook dit kwam er later uitzetten evenals de CB de volgende dag. Hij ligt veel, wil niet meer mee naar het bos, komt moeilijk overeind maar als hij eenmaal loopt gaat hij als de brandweer, hij is niet mank/stijf/kreupel. Ik denk dat er ergens een tumor zit wat zich aan het manifesteren in. De epileptische aanvallen nemen ook in frequentie toe dus dat is ook al geen goed teken. Mijn vader zei gisteren al, als hij binnen een dag of 5 niet beter wordt laten we hem gaan. Daar sta ik ook volledig achter. Hij is bijna 15 jaar een geweldige hond geweest een geboren leider en dan heeft hij niet verdiend om een pijnlijke dood te sterven. Maar goed wellicht zijn de wonderen de wereld nog niet uit en klimt hij weer op uit dit dal. Heeft hij namelijk al 2 keer eerder gedaan. We hopen voor het beste maar vrezen het ergste.
Door *Axel*
#940527
Moeilijk is het he  :'( Veel sterkte en ik duim voor Remy, dat hij nog even met jullie mag genieten van het leven  :-*
Door margreet
#940565
ja dat blijven altijd moeilijke momenten,je weet dat je hem dan moet laten gaan,maar je hart wil hem bij je houden. :'(
Sterkte hoor voor de komende tijd :-* :-*
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#940585
Dit soort dingen blijven altijd moeilijk. Niemand zal er ooit aan wennen. Sterkte met Remy
Door Ine
#940600
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid! :-*
Geef Remy een lieve knuffel. :-*
Door roefus
#940635
Sterkte Cindy, ik vrees dat dit soort dingen altijd en eeuwig moeilijk zullen blijven  :'( :-*
Door Lizzy
#940645
Oh hemel Cindy... :(. Ik ben inderdaad bang dat dit wel eens ernstig zou kunnen zijn.... Ik hoop het niet voor jullie, ik zal duimen! Veel sterkte :-*
Door Truus
#940721
Ach jeetje, kijk naar z'n ogen en je weet of de tijd daar is :-*. Heel veel sterkte !
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door