Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#940373
Van te voren vragen of ze 'n vriezer hebben zodat je zelf het eten kan brengen,en of ze bereid zijn om dat dan elke dag te ontdooien en zo 't rauw voer geven, eventueel KVV mee brengen inplaats van hele vleesbotten.
#940458
als het goed is nu een pension gevonden waar het geen probleem is, zelfs het om de dag voeren wat ik doe niet....binnenkort eerst maar eens uit proberen...laat het daarna nog wel weten... ;)
#940462
Mijn honden gaan nu 1 dag per week naar de hondendagopvang, en dan geef ik hun eten gewoon mee (geen botten). De eigenaar blijft er zelfs even bij als ze eten, omdat Beau anders de neiging heeft om snel het eten van Benthe voor haar neus weg te bietsen.

Als het nodig zou zijn dat ze langere tijd naar een pension gaan, zou ik tijdelijk teruggaan naar KVV en dit in porties meegeven (ervan uitgaande dat ze inderdaad een vriezer hebben).
#940709
Boefke schreef: Off topic: wat een ontzettend leuke foto in je onderschrift!! Wat is dat voor hond?
>:( Kangaroe !! ;D
Nee, het is een kruising, waarschijnlijk een Podenco met nog iets. er zit in ieder geval windhondenbloed in ;)
Hij komt uit Spanje ( Benidorm ) Er kan ook nog Galgo inzitten. Ik weet het niet :-\ 8)
Hij is pas 6 maanden en al net zo groot als m`n Labrador reu ::)

groeten Aliëtte
#941196
Ik heb een pension waar de eigenaar het totaal geen probleem vind om Barf te voeren... probleem is alleen wanneer we langer dan een week weg gaan hahaha, want zo veel vriescapaciteit heeft hij niet...
#941222
wenche schreef: Ik heb een pension waar de eigenaar het totaal geen probleem vind om Barf te voeren... probleem is alleen wanneer we langer dan een week weg gaan hahaha, want zo veel vriescapaciteit heeft hij niet...
Ik heb het nog niet gevraagd aan ze, maar het is gelukkig ook nog niet aan de orde ( hoop helemaal niet )
zal eens bellen 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door