Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Natuurlijker-Wijs
#939394
Ik heb het vermoeden dat Pajtás na haar laatste loopsheid last heeft gehad van schijnzwangerschap. Het is niet dat ze nestdrang had en speeltjes ging verzamelen of iets dergelijks, maar ze was wat meer lusteloos en onzeker. Ik kon dit goed merken tijdens de behendigheids trainingen, normaal gesproken is ze bloed fanatiek maar ze heeft toen een periode gehad waarop ze alles iets rustiger deed en bijvoorbeeld ook niet meer goed over de wip durfde. Ik heb altijd Abla Vetsem in huis aangezien dat bij mijn andere teef goed bleek te helpen, maar ik heb niet het idee dat dit voor Pajtás werkt. Hebben jullie nog andere tips?

Groetjes Monique
Door Happy Tail
#939487
Ik heb hier korreltjes Pulsatilla D30 en dat helpt voor Baya. Verder extra afwisseling in wandelplekjes en geen aandacht aan dat slome gedoe! lekker moe maken.
Misschien dat je eens uit kan laten zoeken door een homeopatische DA welk middel voor haar werkt.
Door marsieyenna
#939717
Ik had voor Xayenne Rubustabletten van Spat,die hielpen wel goed,
de keer daarna hielpen ze niet meer .
Ablavetsem heb ik ook geprobeerd, dat werkte ook 1 keer de loopsheid daarna niet meer.
Ik heb eigenlijk nog niet iets gevonden ,wat helpt en waar ik echt van op aan kan.

groetjes, MARIJKE
Gebruikersavatar
Door Natuurlijker-Wijs
#951040
Ik ben er nu(denk ik) achter waarom Abla Vetsem niet helpt voor Pajtás maar voor mijn andere teefje wel. Abla Vetsem bevat Asa Foetida D4, Avena Sativa en Pulsatilla D30. Mijn andere teefje is vrij onderdanig maar Pajtás niet, zij is juist wat feller gedurende de loopsheid en daarna. Ik denk dan ook dat Ignatia beter bij haar zou passen. Weet iemand waar ik dit het beste kan kopen?
Ook wil ik de Rubus tabletten eens bij Pajtás gaan proberen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door