Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door MDO
#938663
Mijn hond krijgt sinds 14 maart de panceas versie van CB, in het begin smaakte hem het goed.

Hij heeft heel erg rommelende darmen, lijkt wel oorlog daarbinnen!

Vanmorgen en nu net heeft hij niet gegeten, als hij naar de bak toeloopt dan likt hij voortdurend zijn bek af. En hierna zet hij een stap achteruit en eet hij dus niet.

Mensen hier ervaring mee??
Door Lizzy
#938665
Heeft hij altijd rommelende darmen sinds ie dit eet of alleen vandaag? Als het alleen vandaag is: dan denk ik eerlijk gezegd dat je hond vandaag dus gewoon niet lekker is... Misschien een virusje opgelopen. Mogelijk gaat hij later vandaag ook nog wel aan de diarree.

Okugest tabletjes van VSM helpen goed bij misselijkheid, maag/darmvirussen, diarree, etc.

Als je hond alsmaar rommelende darmen heeft en niet wil eten: dan ben ik bang dat hij dit eten niet goed verdraagt en je op zoek moet naar iets anders... Is zelfsamenstellen + verse pancreas een oplossing?
Door MDO
#938667
Hij heeft de rommelende darmen niet alleen vandaag, maar ook weer niet elke dag. Wel sinds dat hij CB krijgt, in de eerste week dat hij CB kreeg boerde hij ook veel.

HIj is verder niet ziek en heeft tot nu toe normale ontlasting.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door