Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#937211
gister lag Da Vinci bij me op de bank  ::) en voelde ik een bobbel ten grote van een stuiterbal op zijn voorpoot bij zijn elleboog. Heb die bobbel niet eerder gevoeld. Hij is zacht, kan hem bewegen, niet warm of pijnlijk.
Ra Ra wat is dat..........................?
ellen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#937244
heb net even gekeken met de zoekfunctie, en iid lijkt het op een legger.
Wij hebben ook plavuizen en meneer laat zich altijd 'sierlijk' ten aarde storten als hij gaat liggen.
In de bench ligt wel een kleed. Maar er staat ook dat het vooral bij zware honden voorkomt, en als je vinci kent--het is echt een spriet!!!
Ze hadden het over traumeel en groene klei.
Dus dan moet ik die groene klei uitwendig gebruiken en ik heb alleen traumeel tabl.
Is dat dat voldoende?
Dat het een langdurige kwestie kan zijn, heb ik ook gelezen, dus ik neem aan dat ik niet naar de DA moet?
Want daar kunnen ze dan ook verder niets doen dan alleen opereren en dat helpt ook niet afdoende?
By the way, ik laat ook niet zomaar snijden in m'n hondje.
Nog een laatste vraag, hij is net een 1 jaar is dat niet jong voor zo'n legger?
ellen
Door tt-tjes
#937472
Nee hoor, ik heb een schotse collie gehad die kreeg het met 8 maanden, die liet zich ook altijd op de vloer vallen ipv te gaan liggen.
Hem heb ik toendertijd wel laten opereren omdat het niet weg ging. Een half jaar daarna had hij het aan zijn andere poot, die hebben we toen ook laten opereren.
Daarna heeft hij er nooit meer last van gehad.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#937505
Zou er trouwens voor de zekerheid ook even een DA naar laten kijken, met bulten weet je het tenslotte maar nooit.
Maar als hij er verder geen last van schijnt te hebben zou ik hem gewoon laten zitten, tenzij die erg gaat groeien.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#937509
hou het zeker in de gaten, ik nm helemaal niet van bobbels!
Maar hij heeft er geen last van en ik kijk het gewoon nog eventjes aan.
Kijken wat de homeo zegt en andere zit ik toch zo bij de DA.
ellen
Door K@rin
#937698
DEWI heeft ook een hele grote gehad .....
Is inmiddels helemaal vanzelf weer verdwenen .....
Ze ligt nu ook altijd op een (comfort)kussen of Biabed.
Ik denk, dat dat er ook mee te maken heeft ....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door