Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#936479
November 2005 zijn mijn honden voor het laatst geent met Vanuard, de cocktail en lepto, hiervoor werden ze ieder jaar met Nobivac geent.
Na nov.2005 heb ik niet meer laten enten omdat Barney Epilepsie had en toen heb ik Mike en Jane ook niet laten enten.

Maar nu?
Is titeren nuttig?
De lepto enting zal ik ook nog even flink over na moeten denken, want het zijn wel watermonsters hier.
Wat blijft dat toch moeilijk. :-\
Gebruikersavatar
Door Nitus
#937073
Joehoe! :wavetowel2:

Naar aanleiding van het volgende topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 255.0.html vraag ik me af hoe zinvol titeren inderdaad is :-\. Al heb ik nog een heleboel vraagtekens bij dat onderzoek...

Wat je moet doen vraag je? Dat is eigenlijk geheel aan jou ;).
Als het mijn honden waren dan zou ik Barney gewoon noooooit meer enten, epilepsie en enten gaat gewoonweg niet samen vind ik. En Mike en Jane zou ik ook niet enten omdat ze ondertussen al vaker gevaccineerd zijn t/m 2005. Maar goed alles vanuit het punt van: als het mijn honden zouden zijn. Ik ent zelf trouwens ook niet voor Lepto.
Jij moet je eigen verantwoording hierin nemen en niet iets doen omdat anderen dat zeggen, vinden.
Nou, daar heb je wat aan hè? ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#937111
Nitus schreef: Joehoe! :wavetowel2:

Naar aanleiding van het volgende topic: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 255.0.html vraag ik me af hoe zinvol titeren inderdaad is :-\. Al heb ik nog een heleboel vraagtekens bij dat onderzoek...

Wat je moet doen vraag je? Dat is eigenlijk geheel aan jou ;).
Als het mijn honden waren dan zou ik Barney gewoon noooooit meer enten, epilepsie en enten gaat gewoonweg niet samen vind ik. En Mike en Jane zou ik ook niet enten omdat ze ondertussen al vaker gevaccineerd zijn t/m 2005. Maar goed alles vanuit het punt van: als het mijn honden zouden zijn. Ik ent zelf trouwens ook niet voor Lepto.
Jij moet je eigen verantwoording hierin nemen en niet iets doen omdat anderen dat zeggen, vinden.
Nou, daar heb je wat aan hè? ;D
Ja, door dat onderzoek ben ik ook nog meer gaan twijfelen over het titeren.
Barney is 8 maanden geleden overleden. :'(
Daarom slaat nu de twijfel voor Mike en Jane ook weer toe.
En ik weet dat ieder voor zich moet beslissen, maar het is echt hoe meer ik lees, hoe minder ik het weet.
Had ieder merk enting maar een goed onderzoek gedaan, want nu is de vraag of Vanguard ook minimal 3 jaar werkzaam is.
Mike is denk ik wel genoeg geent zo (die wordt in juli 8) en is dus t/n 2005 ieder jaar gedaan.
En die Weil, daar moeten we nog maar een paar nachtjes over slapen.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#937154
Bernie schreef: Ja, door dat onderzoek ben ik ook nog meer gaan twijfelen over het titeren.
Barney is 8 maanden geleden overleden. :'(
:'( Sorry :-[
Daarom slaat nu de twijfel voor Mike en Jane ook weer toe.
En ik weet dat ieder voor zich moet beslissen, maar het is echt hoe meer ik lees, hoe minder ik het weet.
Dat klopt, alles weten maakt het er niet altijd makkelijker op
Had ieder merk enting maar een goed onderzoek gedaan, want nu is de vraag of Vanguard ook minimal 3 jaar werkzaam is.
Ik denk dat je daar best wel van uit kunt gaan, zelfs dat entingen nóg wel langer werkzaam zijn, maar daar is dan (nog) geen groot wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
Mike is denk ik wel genoeg geent zo (die wordt in juli 8) en is dus t/n 2005 ieder jaar gedaan.
En die Weil, daar moeten we nog maar een paar nachtjes over slapen.
Sterkte met je beslissing nemen ;).
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door