Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
#935765
nu ben ik nieuwschierig, bestaat er in nederland chropractors voor honden? Ik zal even uitleggen waar het om gaat. Zaterdag komt een hond hier logeren.... hij heeft een lombo sacrale instabiliteit (waarschijnlijk een blessure ergens opgelopen) en heeft last van pijn, hoe kan het ook anders. Nu weet ik dat bij mensen een chriopractor veel kan... bestaan ze ook voor honden? zo ja, waar ga ik op zoek naar zo iemand?
Door conleeuw
#936122
thanks, ik heb een beetje gelezen. Ik weet nog niet precies hoe en wat ik ga doen, eerst maar de hond hier in huis halen, dan zien wat hij zo al doet en kan dan pas verder kijken. Bedankt voor de input ;)
Door Mevroi Kruim
#936497
Martine Burgers is een hele goeie osteopate. Ze heeft Kátur behandeld toen hij een klap van Gula had gekregen en dat hielp enorm.
En je zou Minke Lagerweij eens kunnen vragen, ze doet vooral paarden maar honden moet ook kunnen/
Door conleeuw
#936556
Kruimel schreef: Martine Burgers is een hele goeie osteopate. Ze heeft Kátur behandeld toen hij een klap van Gula had gekregen en dat hielp enorm.
En je zou Minke Lagerweij eens kunnen vragen, ze doet vooral paarden maar honden moet ook kunnen/
olga ik denk dat ik inderdaad Minke mischien eens moet vragen, maar laat mij eerst maar Bikkel vandaag ophalen, dan zie we wel weer ;)
Door Eef+Stippels
#936789
conleeuw schreef: ah, goed om te weten ;) thx
Ze heeft dit trouwens bij ons thuis gedaan, dat scheelt weer stress. Wandor vond haar geweldig, werd helemaal rustig van haar, en dat is echt bijzonder bij hem  ;D
Je zou haar eens kunnen bellen om te vragen of ze ook bij jou kan langskomen, ik weet zo niet in welke straal ze behandelt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door