Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#933199
ik wilde graag voor aantal van m'n beestjes iets proberen om ze kalmer, rustiger, minder gestrest of minder angstig te laten zijn...

nu las ik dat verhaal van geertje over rust ... van groene oss
misschien dat t ook voor minx helpt, die vreet ook wel s m'n katten op  ::)
en voor angel die op dit moment even alles wat enger vind dan normaal...

maar is dat voor alle soorten dingen en is er nog wat anders...

bach rescue dat werkt voor geen meter  ::)
#933205
Geer bedoeld Rustcompositum van De Groene Os. Ik vind het ook prima spul, het kalmeert zonder dat ze er echt sloom van worden. Ik heb het Jane ook 2 x gegeven omdat die wat angstig was in de showring en die deed het er prima op. Na de twee shows was ze verhaar angst heen en nu doet ze dus normaal. Ik gaf Jane dan 1 capsule, wat ongeveer overeen komt met 2 maatschepjes. Ik gaf dit thius al, zodat ze al relaxed in de hal aankwam.
#933208
Angelique schreef: Geer bedoeld Rustcompositum van De Groene Os. Ik vind het ook prima spul, het kalmeert zonder dat ze er echt sloom van worden. Ik heb het Jane ook 2 x gegeven omdat die wat angstig was in de showring en die deed het er prima op. Na de twee shows was ze verhaar angst heen en nu doet ze dus normaal. Ik gaf Jane dan 1 capsule, wat ongeveer overeen komt met 2 maatschepjes. Ik gaf dit thius al, zodat ze al relaxed in de hal aankwam.
ow heb je ook capsules?
misschien iets handiger dan poeder :-\
#933209
Yup. Ik ben nog steeds erg tevree met de Rust Compositum. Ik heb een paar dagen overgedoseerd, tot Ted een beetje normaal deed tegen de katten, heb toen 3 weken de normale dosering gegeven en ben nu weer gestopt. Fijne vond ik dat het, althans bij Ted, heel snel werkte. Ze werd opmerkelijk rustiger, zonder dat ze suf werd. Dingen leken (en lijken) haar gewoon wat minder te deren, ze slaat wat minder op hol. Bij Ted heb ik het gebruikt om haar over een stressig nieuwhuishobbeltje heen te helpen en nu ga ik weer kijken hoe het gaat zonder het Groene Wonderpoeder ;D
#934009
Ik heb de rust compositum binnen en Indy vindt het :yucky:
Had het door de yoghurt gemengd en hij liet de helft staan.
Zelf capsules vullen is misschien wel handig.
Zit er bij jullie een maatschepje bij de RC? Bij mij niet en ik heb geen flauw idee hoeveel ik moet geven.
Geven jullie het ook ´s avonds? Ik zat er aan te denken om het alleen ´s ochtends te geven.
#934338
*Dorothea* schreef: Ik heb de rust compositum binnen en Indy vindt het :yucky:
Had het door de yoghurt gemengd en hij liet de helft staan.
Zelf capsules vullen is misschien wel handig.
Zit er bij jullie een maatschepje bij de RC? Bij mij niet en ik heb geen flauw idee hoeveel ik moet geven.
Geven jullie het ook ´s avonds? Ik zat er aan te denken om het alleen ´s ochtends te geven.
Als het goed is zit er een ienepiene schepje bij. Doorzichtig, dus hij kan ook nog wel goed op de bodem liggen ;D
De rustcompositum is al net zo lekker als de spiersupport dus dan zijn capsules een uitkomst. Daarbij krijgen ze hier maar 1x per dag eten en krijgt er momenteel eentje 3x per dag spiersupport. Yoghurt mot die niet, dus dan wordt je vanzelf creatief ;D.
#934346
Angelique schreef: Als het goed is zit er een ienepiene schepje bij. Doorzichtig, dus hij kan ook nog wel goed op de bodem liggen ;D
De rustcompositum is al net zo lekker als de spiersupport dus dan zijn capsules een uitkomst. Daarbij krijgen ze hier maar 1x per dag eten en krijgt er momenteel eentje 3x per dag spiersupport. Yoghurt mot die niet, dus dan wordt je vanzelf creatief ;D.
O ik heb wel in die pot zitten vissen, maar ik zocht een reusachtige schep ;D
Moet nog even verder graven......
Ik heb 3 theelepels met kop gegeven, dat verklaart waarom Indy zo lekker op z´n kussentje ligt ;D
#934409
*Dorothea* schreef: Ik heb de schat gevonden, was diep verstopt op de bodem, maar :o :o wat een lullig dingetje. Ik geloof dat ik Indy een beetje gedrogeerd heb met 3 theelepels met kop :-X
Whahahahaha, nu snap ik waarom het bij Indy meteen zo goed werkte ;D ;D ;D
#934411
*Dorothea* schreef: Ik heb de schat gevonden, was diep verstopt op de bodem, maar :o :o wat een lullig dingetje. Ik geloof dat ik Indy een beetje gedrogeerd heb met 3 theelepels met kop :-X
Dat vermoeden heb ik ook :o :o :o

Ah erruug ;D ;D ;D wat zal zijn yoghurtje vies geweest zijnAfbeelding
#934442
Hahaha, drie theelepels??? Daar had je een kameel plat mee kunnen krijgen!  ;D

Ik heb Ted na 2 daagjes Rustvrij toch maar weer terug op het Groene Poeder gezet... Ted eet het overigens met smaak, maar ja, Ted eet alles met smaak. Ook als het niet eetbaar is  8)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door