Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#934030
Dat is een nieuw merk. Het wordt gemaakt door een collega van een vriend van ons.
Hij verkocht eerst Carnibest en volgens hem is de kwaliteit ook vergelijkbaar met Carnibest,
maar ik heb er zelf nog geen ervaring mee.
Door ut-sijske
#934498
[quote="HannekeKjell"]
Dat is een nieuw merk. Het wordt gemaakt door een collega van een vriend van ons.
Hij verkocht eerst Carnibest en volgens hem is de kwaliteit ook vergelijkbaar met Carnibest,
maar ik heb er zelf nog geen ervaring mee.
[/quote]

Ik heb dus wel ervaring.  Ik kan het in mijn eigen woonplaats halen.Hier bevalt het heel erg goed. Mijn honden (4) vinden het heerlijk.  Ik vind het er heel goed uit zien. Veel verschillende smaken. Naast black-dog voer ik ook nog van alles van Herby, en vis o.a. sardientjes, panharing, en zalmkoppen. Nu zag ik dat black-dog ook de henne produkten verkoopt. Goed dat ik dat weet want voor de zalmsnacks moest ik nu naar Belgie.

groetjes
Door roefus
#935418
[quote="ut-sijske"]
Ik heb dus wel ervaring.  Ik kan het in mijn eigen woonplaats halen.Hier bevalt het heel erg goed. Mijn honden (4) vinden het heerlijk.  Ik vind het er heel goed uit zien. Veel verschillende smaken. Naast black-dog voer ik ook nog van alles van Herby, en vis o.a. sardientjes, panharing, en zalmkoppen. Nu zag ik dat black-dog ook de henne produkten verkoopt. Goed dat ik dat weet want voor de zalmsnacks moest ik nu naar Belgie.

groetjes
[/quote]

Kweet niks van black-dog (had er zelfs nog nooit van gehoord)  ;D

Maar ben geïnteresseerd in de zalmsnacks.
Wilma, waar koop jij die dan precies, op welke plek in Budel?
Door ut-sijske
#935880
[quote="roefus"]
Kweet niks van black-dog (had er zelfs nog nooit van gehoord)  ;D

Maar ben geïnteresseerd in de zalmsnacks.
Wilma, waar koop jij die dan precies, op welke plek in Budel?

[/quote]

Hoi Christa,,

Ik stuur je per pb de website van black-dog,  (Ik weet niet of ik die hier mag zetten) daarop staan ook de henne produkten. Ze hebben 2 soorten zalmsnacks, de gewone en de 50%. Het zijn eigenlijk een soort koekjes, die ik gebruik als beloning bij het trainen. Dus niet om echt te knabbelen of te knagen. Wil je eens een zakje proberen dan wil ik ze wel brengen als ik in Weert kom.

groetjes Wilma
Door roefus
#935883
[quote="ut-sijske"]
Hoi Christa,,

Ik stuur je per pb de website van black-dog,  (Ik weet niet of ik die hier mag zetten) daarop staan ook de henne produkten. Ze hebben 2 soorten zalmsnacks, de gewone en de 50%. Het zijn eigenlijk een soort koekjes, die ik gebruik als beloning bij het trainen. Dus niet om echt te knabbelen of te knagen. Wil je eens een zakje proberen dan wil ik ze wel brengen als ik in Weert kom.

groetjes Wilma
[/quote]

Je bent een schat  ;) :-*
Ik wacht lekker je pb af.
Door roefus
#935887
[quote="ut-sijske"]
Hoi Christa,,

Ik stuur je per pb de website van black-dog,  (Ik weet niet of ik die hier mag zetten) daarop staan ook de henne produkten. Ze hebben 2 soorten zalmsnacks, de gewone en de 50%. Het zijn eigenlijk een soort koekjes, die ik gebruik als beloning bij het trainen. Dus niet om echt te knabbelen of te knagen. Wil je eens een zakje proberen dan wil ik ze wel brengen als ik in Weert kom.

groetjes Wilma
[/quote]

je mag hier trouwens volgens mij ook best de website zetten.
is toch gewoon kvv, naar ik begrijp?
en anders halen ze het wel eraf  ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#935946
[quote="roefus"]
je mag hier trouwens volgens mij ook best de website zetten.
is toch gewoon kvv, naar ik begrijp?
en anders halen ze het wel eraf  ;D
[/quote]

Ach, hij staat ook al in het topic "merken versvleesvoer" dus hier plaatsen is echt geen probleem. Verwijzen naar de fabrikant mag altijd, enkel reclame voor individuele verkooppunten is niet toegestaan.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#935968
[quote="roefus"]
Kweet niks van black-dog (had er zelfs nog nooit van gehoord)  ;D

Maar ben geïnteresseerd in de zalmsnacks.
Wilma, waar koop jij die dan precies, op welke plek in Budel?

[/quote]

Zit er geen Cb verkooppunt bij jou in de buurt, want die hebben ze meestal ook.
Door Wendy (boxer gek)
#936005
Prijslijst kan je via de site aanvragen en krijg je dan via de mail. Degene die hem willen moeten anders ff een pbtje sturen dan mail ik hem wel door
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#936943
Ik heb sinds vandaag van alle smaken een halve kilo verpakking om te proberen.
Het ziet er in ieder geval ingevroren heel goed uit. Fijne verpakking (gekleurde doosjes),
maar waarschijnlijk worden het straks van die worsten.
En nu hopen dat Kjell ook zo enthousiast is  :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door