Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Fynn
#933138
Ons drietal heeft gisteren voor het eerst reekopjes gekregen.
De kleine Asani is een echte en begon direct te knagen.
Fynn had wat meer tijd nodig, maar ging toch ook aan de gang.
Ijuba heeft de kop over heel het terras gesleept (lekker hoor) en heeft er wel wat van gegeten.
Zij gaf als eerste de strijd op en Asani bedacht zich geen twee keer en eigende zich ook dit kopje toe. Daarna hebben Asani & Fynn een paar keer van kopjes gewisseld en na 1 1/2 uur was het meerendeel op.

Afbeelding
Asani gebruikt als enige zijn poten.

Afbeelding
Ijuba

Afbeelding
Fynn gaat er lekker bij liggen


Groetjes,

Rian
Door Fynn
#933273
nou 36 x gelezen maar geen 1 reactie  :(

Rian,Ijuba,Fynn en Asani
Gebruikersavatar
Door Nitus
#933283
Dat komt misschien omdat sommige mensen dit geen prettig gezicht vinden. Ik ben ook weer snel doorgeklikt gisteren.
Eerlijk gezegd hoeven zulke foto's van mij niet op BP (mijn grens ligt bij vachtjes, ik voer niets met vacht, dat kan ik gewoon niet en WIL het ook niet kunnen), liever zulke foto's met een link en een waarschuwing voor tere zieltjes zoals ik ;).
Door Lizzy
#933284
Inmiddels 43 bekeken :D

Ik had je topic in de verkeerde categorie gezet, sorry, mijn fout!
Door *wendy*
#933285
Misschien moet iedereen er ff over nadenken wat ze moeten zeggen  :D

Dat ze bij jou zo makkelijk eten wisselen. Hier zou dat een bloedbad worden  :'(

Ziet er "stoer" uit. Echte wolfjes.  ;D
Door martine77
#933286
MMM,ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zielig vind..
Een rotgezicht...eigenlijk ook niet zo..
Je weet dat als je je hond laat Barfen je dit soort taferelen te zien kan krijgen..
Weet dat iemand van het andere forum een keer foto's had geplaatst van haar hond met een konijn,nou de wereld was te klein zoveel gezeik kreeg ze om haar heen..

P.s...staat er trouwens ergens vermeld dat je liever geen foto's van dit soort dingen kan/mag plaatsen?
Door pallas
#933289
martine77 schreef: MMM,ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zielig vind..
Een rotgezicht...eigenlijk ook niet zo..
Je weet dat als je je hond laat Barfen je dit soort taferelen te zien kan krijgen..
Weet dat iemand van het andere forum een keer foto's had geplaatst van haar hond met een konijn,nou de wereld was te klein zoveel gezeik kreeg ze om haar heen..

P.s...staat er trouwens ergens vermeld dat je liever geen foto's van dit soort dingen kan/mag plaatsen?
Ik kan me voorstellen dat je zo denkt als gevorderde barfer.
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat iemand die zich er net toe kan zetten om een rol kvv te verdelen daar weer héél anders over denkt.
Ik persoonlijk zie BP graag als een informatief forum , dat mensen over de streep haalt om rauw te gaan voeren.
Ik zou zelf dus een waarschuwing neerzetten bij dit soort plaatjes, zodat iedereen zelf kan beslissen of zij ook willen kijken.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#933290
Nee hoor dat staat negens vermeld, maar dat is mijn mening. Soms denk ik dat sommige mensen die foto's er alleen maar neerzetten om te shockeren :-\, maar aan de andere kant ik heb zelf hier weleens foto's neergezet van honden die een hele makreel eten, da's eigenlijk dus hetzelfde... maar makrelen hebben een lagere aaibaarheidsfactor :P. En ik weet ook dat een heleboel mensen foto's neerzetten omdat ze zo trots zijn op hun honden, dus Rian voel je niet meteen aangevallen ;).

Meestal reageer ik ook niet op zulke topics, maar in dit geval werd er gevraagd waarom er niet gereageerd werd.
Door pallas
#933294
Ik vergat er nog ff bij te zetten dat ik het zelf een prachtig gezicht vindt hoor :)
Door Lizzy
#933315
martine77 schreef: MMM,ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet zielig vind..
Een rotgezicht...eigenlijk ook niet zo..
Je weet dat als je je hond laat Barfen je dit soort taferelen te zien kan krijgen..
Weet dat iemand van het andere forum een keer foto's had geplaatst van haar hond met een konijn,nou de wereld was te klein zoveel gezeik kreeg ze om haar heen..

P.s...staat er trouwens ergens vermeld dat je liever geen foto's van dit soort dingen kan/mag plaatsen?
Het viel het wel mee hoor, met dat "gezeik" en dat de wereld te klein was. Overdrijven is ook een vak. Er zijn gewoon mensen die het geen prettig gezicht vinden, hele konijnen of reekopjes. Mag dat? We verbieden dit soort foto's niet op Barfplaats, maar hier mogen mensen wel zeggen dat ze het niet prettig vinden om te zien. Dat is ook hun goed recht, lijkt me. Toch?
Door Danny
#933318
Hmmm, nou zo te zien hebben ze gesmuld....
Nee ik geloof niet dat ik Gina dit zou kunnen geven... ???
Door Nynke
#933320
Ik zie het zelf niet zo graag, zulke foto's. Ik heb daar toch een te teer zieltje voor :-[ :-X
Door tieneke
#933331
Heb er zelf niet meer zoveel moeite mee,in het begin van onze barfperiode zat ik ook wel effies goed te  :o :o  als ik zo'n foto zag met al die lieve en herkenbare beestjes ;)
Door judith1967
#933332
Zoo,die hebben lekker gesmuld.
Ik zelf het niet zoveel last van dit soort foto's
Toen ik pas  begon met barfen keek ik ook zulke foto's,alhouwel ik toen wel dacht,nou dat zal ik nooit gaan geven en zie nu konijnkop,lamskop,geen problemen ermee.Reekop dat heb ik nog niet gegeven,achja er lopen weinig reeen hier in Rotjeknor :D ;D
Wel als ik een foto plaats zet ik er idd wel bij niet voor zwakke magen,dan kan ieder voor zich uitmaken of tie wil kijken ;)

Maar geweldig hoor dat je honden er zo lekker van gemuld hebben
Door **Jillaroo**
#933374
ik heb er niet echt moeite mee, mijn honden hebben gisteren voor het eerst een behaard hazekopje op. Jill had eerst echt zoiets van; mag dit wel maar begon daarna er echt fanatiek aan te trekken en heeft hem helemaal op gegeten, Quin liep zoals verwacht te mutsen, tufte steeds plukjes vacht uit en draaide zich op een gegeven moment die haas zijn rug toe. ;D maar ja hij eet sinds kort ook pas de hazenruggen van herby redelijk met smaak, dus ik moet met hem nog even geduld hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door