Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door lightning
#933223
mijn honden hebben zaterdag lamsribben gegeten die volgens mij meer vlees dan rib was :D ze vinden het heerlijk maar ik geef het weinig.... want volgens mij gaan ze er erg van stinken.... hebben jullie honden dat ook zo? word gek van die vieze winden (nu ook nog dat ik dit schrijf :P)....en ze poepen dan veel meer.... ze krijgen het hier hoog uit eens in de maand of zo dus echt niet vaak maar ze stinken zo erg :-[
Gebruikersavatar
Door pike
#933225
Ik geef geen ribben, wel lamsvlees, en daar merk ik nooit wat van. Hier laten ze wel eens stinkpoepies als ze een eitje gehad hebben, maar dat is geen regel.
Door audier
#933229
Hier krijgen ze elke week wel een keer een lamsrib maar stinken er niet van hoor...gelukkig :)
Door Minna
#933230
Hier met geitenribben ook stinkuh... :P maar ja ze vinden het lekker dus eens in de twee weken dragen we een gasmasker thuis... ;D
Door Antonia
#933380
lightning schreef: nou hier wordi k misselijk van de poepies ;D het is nu over
Misschien een rare vraag, maar ligt dat aan de lamsribben of ligt dat aan de spijsvertering van jouw hondjes?
Door Mevroi Kruim
#933385
Van geit, vlees maar vooral ribben of andere botten, gaan ze hier ongelofelijk stinken. Sowieso laten ze wel ruiken dat ze flink botten gegeten hebben, ook lam of haas geeft gas *neusdichtknijpsmilie*
Het zijn geen schrokkers, ze knagen alles netjes op, en ze eten al 6 jaar barf dus het is ook niet omdat ze beginners zijn qua botten. Kátur heeft na 7 weken nooit iets anders gegeten.
Door lightning
#933402
Antonia schreef: Misschien een rare vraag, maar ligt dat aan de lamsribben of ligt dat aan de spijsvertering van jouw hondjes?
nou ligt echt aan de lamsribben want ze hebben het met niks anders wat ze krijgen... ;)
Door roefus
#933717
Ze eten hier lamsribben, geitenribben en hertenribben en corresponderend vlees........maar ik ruik nooit iets  8)
Door hellenbanjerbo
#933902
nou hier  kan bó er wat van na het eten van lamsrib. banjer heeft er geen last van en wij dus wel. tsjonge wat een lucht  :-\
Door annielaumen
#934351
astrid stinkt erg van lam
vooral van lamskoppen
ze stinkt dan uit haar bek
en ze laat behoorlijke winden
daar gaat ze zelf nog van lopen

annie laumen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door